ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    עורך דין גירושין מומלץ שתמיד יהיה איתך ולצדך!

    אחד הדברים הקשים בהתמודדות עם גירושין, הוא איבוד האוזן הקשבת והתומכת. כשהאוהב הופך אויב, אתם נשארים לבד במערכה. כשהאדם הקרוב ביותר אליכם הופך עורו כנגדכם, אתם זקוקים יותר מכל למישהו לצדכם. את ההתמודדות הזו, אסור לכם לעבור לבד.

    את המסע הזה אתם צריכים לעבור עם עורך דין גירושין מומלץ שיגן עליכם, ויושיט לכם יד.

    תוכן עניינים

    אולי נפלת קרבן לעלילת שווא בגירושין, אולי הוא היה אלים ונאלצת לברוח על נפשך יחד עם הילדים, אולי היא הרחיקה ממך את הילדים ללא כל הצדקה, אולי הוא מסרב לשלם מזונות, אולי הוא הבריח ממך חלקים מהרכוש ונותרת חסרת כל.

    אני רוצה שתדע שאני לצדך. אני אדאג לך ולזכויות שלך. אני אנמיך את האש והלהבות. אני אמזער את המריבות והחיכוכים. אני אנסה להגיע פשרה שתקצר את התהליך ותטיב עם כל המשפחה. אני אבחן כל פרט במטרה לחלק את הרכוש באופן הוגן. אני אתור אחר כל סימן להברחה לא חוקית של רכוש. אני אדאג שתוכל/י לכלכל בכבוד את עצמך ואת ילדיך. אני אדאג שהקשר בינך ובין הילדים לא יפגע, ושטובת הילדים תשמר.

    אבל הייצוג בהליך הגירושין הוא הרבה מעבר. אתם צריכים מישהו שבאמת יהיה קשוב לסיפור שלכם, למצוקות, לתהליך האבל שאתם חווים לאחר הפרידה, ולאובדן החיים הקודמים.

    אני איתך. קשוב לרחשי ליבך. לדאגות, לחששות, להתלבטויות. לסיפור המלא שלך. הקשבה לסיפור שלך, לימוד הנסיבות לעומקן, ראייה לטווח הארוך, פתיחת תיק גירושין בסובלנות ולא מתוך גחמה, עריכת הסכם גירושין צופה פני עתיד והופעה מקצועית בבית המשפט, אלה דברים הכרחיים בהתמודדות עם הליך גירושין. אני אעשה את זה. אני איתך!

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      רק עורך דין לגירושין מומלץ. לא פחות מכך

      בחירת עורך דין לגירושין היא הליך מורכב ועדין. על מנת לבחור בתבונה עורך דין לגירושין, חשוב שיהיו לפניכם את כל הכלים הנכונים.

      הגיעו לפגישת ייעוץ עם עורך הדין בטרם תחתמו על כל מסמך שמחייב אתכם.

      לפגישת הייעוץ, כדאי להגיע ערוכים מראש, לאחר שהבנתם אילו תכונות נדרשות מעורך דין לגירושין ומה הצרכים האישיים שלכם.

      במהלך פגישת הייעוץ, אל תהססו לשאול כל שאלה, כך שהבחירה שלכם תהיה בחירה מושכלת ומותאמת לצרכים שלכם.

      מה מאפיין עורך דין לענייני גירושין שבאמת נלחם עבור הלקוחות שלו?

      עורך דין לענייני משפחה שבאמת נלחם עבור הלקוחות שלו, יודע קודם כל להקשיב. ההקשבה וההבנה של הצרכים העמוקים שמסתתרים מתחת לפני השטח, יכולה לחסוך לכם מאבקים מיותרים, לקדם אתכם ביעילות אל עבר המטרה המיוחלת, ואף להגשים אותה.

      עורך דין לענייני גירושין למוד ניסיון ידע מצד אחד, לזהות את הצורך האמיתי שלכם. עורך הדין ינהל משא ומתן, וישיג את מבוקשכם מבלי להיגרר לדיונים ממושכים בערכאות המשפטיות.

      ומהצד השני עורך דין לענייני גירושין ידע לזהות מבעוד מועד משא ומתן שעומד להגיע למבוי סתום. עורך הדין יהיה אסרטיבי וחדור מטרה, כך שתזכו לפתוח ראשונים את ההליכים המשפטיים, ולבחור בערכאה המשפטית המתאימה לצרכים שלכם.

      עורך דין שאפשר לסמוך עליו לא ינהל מלחמות סרק

      הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בהליך גירושין, במיוחד כאשר מעורבים ילדים, הוא שבן הזוג לשעבר הוא עדיין חלק מהמשפחה שלכם. אמנם פירקתם את הקשר הזוגי, אבל כאשר יש לכם ילדים, הקשר ביניכם לעולם לא יגדע, ותמיד תישארו הורים במשותף לילדיכם.

      הניסיון רב השנים מלמד אותנו, כי על מנת לשמור על טובת הילדים, יש להימנע ככל הניתן ממלחמות מיותרות. מלחמות סרק פוגעות קודם כל בילדים, אך גם בהורות שלכם, בקשר שלכם עם הילדים, וביכולת האישית של כל אחד מכם לנהל חיים שלווים לאחר הגירושין.

      ניהול מלחמות סרק יבטיח את הארכת ההליך, מבלי כל תועלת ממשית, ולא יאפשר לכם לסיים את הליך הגירושין, ולהתחיל בפרק חדש בחייכם. עורך דין גירושין מומלץ ידע לזהות את העניינים שלא שווה לנהל מלחמה בגינם, להפריד את התפל מהעיקר, ולבחור את המלחמות שלכם.

      עלות שירותים משפטיים בגירושין

      אין ספק שהליך הגירושין הוא הליך יקר, וברור שאתם מחפשים כיצד להוזיל עלויות. כל מי שמבקש להוזיל את עלות הגירושין, עליו לדעת שהדרך הטובה ביותר לחסוך בעלות הליך גירושין, היא באמצעות גירושין בהסכמה. מנגד, לא מומלץ לחסוך בבחירת עורך דין גירושין מומלץ שייצג אתכם, ולא מומלץ שעלות השירותים המשפטיים בגירושין תהווה חלק מההחלטה שלכם בבחירת עורך דין.

      חשוב לזכור שטווח המחירים של עלות שירותים משפטיים בגירושין, אינו בהכרח משקף את רמת הייצוג של עורך הדין, הוותק או הניסיון, ובהחלט אינו משקף את מזגו של עורך הדין ואת רמת החיבור ביניכם. על כן, כאשר בוחרים עורך דין גירושין, לא מומלץ להתמקד במחיר השירות, אלא בניסיון, ביכולת, ובהתאמה של עורך הדין לגירושין, לצרכים שלכם.

      וותק, ניסיון ומזג נוח – מפתח לבחירה נבונה של עורך דין מומלץ לגירושין

      1. וותק – עורך דין גירושין בעל וותק וניסיון ידע לצפות פני עתיד, ולהימנע מטעויות קריטיות שעלולות לעלות לכם ביוקר. עורך דין גירושין מנוסה ידע לערוך הסכם גירושין שיצפה בעיות וקשיים עתידיים שעלולים להתעורר עם הזמן, וידע גם למנוע מכם לחתום על הסכם שתתחרטו עליו בעתיד.
      2. ניסיון – הניסיון של עורך הדין לגירושין, מאפשר לו להבחין מתי שווה לעשות את המאמצים ולהתפשר, ומתי דווקא כדאי לפנות לערכאות המשפטיות. עורך דין גירושין מנוסה ידע גם לאיזו ערכאה משפטית מומלץ לכם לפנות, בית הדין הרבני או בית המשפט לענייני משפחה, וידע לתכנן אסטרטגיה להתנהלות נכונה, במהלך הליך הגירושין.
      3. מזג נוח – חשוב לשים לב גם למזג הנוח של עורך הדין לגירושין. חשוב שתבחרו בעורך דין שיהיה קשוב אליכם, שישמע את הרצונות שלכם, ושייתן מענה לצרכים שתציגו בפניו. הליך גירושין הוא הליך רגשי קשה שחשוב לעבור אותו בליווי עורך דין גירושין קשוב, שמסוגל להכיל את הצרכים שלכם.

      יחד עם זאת, חשוב שעורך הדין לגירושין ישמש לכם כקול ההיגיון. כאמור הליך גירושין הוא הליך רגשי קשה, ולעיתים בני הזוג מונעים מרגשי כעס, שנאה ונקמה, מה שמוביל אותם לבקש בקשות שעלולות לעלות להם ביוקר.

      עורך דין מומלץ לליווי בהליך גירושין חייב להיות קשוב מצד אחד, ומהצד השני יישאר מקצועי וישמש עבורכם קול היגיון. עורך הדין שידע לזקק את הצורך האמיתי המסתתר תחת המעטפת הרגשית הקשה, ולדרוש את מה שאתם זקוקים לו, על מנת להצליח בהליך הגירושין.

      עורך דין בהליך גירושין הוא חצי פסיכולוג

      הליך גירושין הוא הליך של פרידה ואבל על אובדן החיים שהיו מוכרים לכם, ואובדן התא המשפחתי כפי שהיה. במקביל לשלבי הליך הגירושין אתם גם תחוו את כל שלבי האבל ותזדקקו לתמיכה רגשית קרובה.

      עורך דין גירושין מומלץ יהיה עבורך כמו פסיכולוג, שינמיך את עוצמת הלהבות, ישאף להפחית את מוקדי החיכוך ויזקק את הצורך האמיתי שלך, מתוך הצרכים המושפעים מהרגשות הקשים כלפי בן הזוג לשעבר.

      עורך דין המשמש ממש כ"חצי פסיכולוג", יעזור לכם לעבור ממצב של מלחמה וניסיון "לנצח", למצב של הדברות וניסיון למצוא את הדרך בה הצרכים של שני הצדדים יענו. עורך דין גירושין מומלץ ידע לעזור לכם לשנות את שיח האשמה ביניכם, שיח המפריע לכם לנהל תקשורת בריאה ובסיסית, לשיח של פתירת קונפליקטים ומענה לקשיים שנולדו בעקבות שינוי הסטטוס המשפחתי.

      לכו תמיד עם תחושת הבטן

      בסופו של יום, התשובה לשאלה מי מומלץ לייצג אתכם, נמצאת אצלכם. עורך דין גירושין מומלץ הוא כזה שיתאים לצרכים שלכם, ושידע לתת לכם הרגשה ותחושה נינוחה ובטוחה.

      אל תטילו בעצמכם ספק, אם תחושת הבטן שלכם אומרת לכם שזהו העורך דין המתאים לכם, הקשיבו לעצמכם. אתם יודעים הכי טוב בשביל עצמכם מה אתם צריכים. האזינו לרחשי לבכם, ולכו תמיד עם תחושת הבטן שלכם.

      מגיע לכם עורך דין שידאג לכל הזכויות שלכם

      בשורה התחתונה, הבחירה בעורך דין היא החלטה חשובה, והיא יכולה לשנות את חייכם מקצה לקצה. ברגעי השפל הקשים של הגירושין, מומלץ שיהיה לצדיכם עורך דין גירושין שיכול להוות עבורכם אוזן קשבת.

      חפשו אחר עורך דין בעל ניסיון והמלצות שידאג לכל הזכויות שלכם, יהיה קשוב לצרכים האמיתיים שלכם, יהיה זמין אליכם, וייתן לכם תחושה שהוא שם בשבילכם. אל תעברו את הליך הגירושין לבד. רק עורך דין גירושין מומלץ תמיד יהיה איתך ולצידך.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש