ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    הצלחה: הוכחנו שהילדים זקוקים גם לאמא וגם לאבא. נקבעו זמני שהות שווים!

    תקציר

    אב בהליכי גירושים ביקש חלוקה שוויונית של זמני שהות עם ילדיו, חרף התנגדות האם שפעלה לטרפד את הקשר בינו ובין הילדים. בית המשפט קיבל את עמדתנו שהילדים זקוקים גם לאמא וגם לאבא, פסק כי חלוקת זמני שהות תהיה שוויונית והוגנת, ובהתאם לכך פסק גם על תשלום מזונות מופחת.

    רקע

    אב לשני ילדים קטנים הגיע אלינו לקבל ייצוג לאחר שהאם עשתה מאמצים רבים לטרפד את הקשר בינו ובין הקטינים. האב לא היה מוכן לוותר על הקשר המשמעותי בינו ובין הילדים, וביקש, לקבוע חלוקה שווה וצודקת של זמני השהות.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      האב ביקש בנוסף כי לא כל נטל המזונות יפול עליו, בלא כל הצדקה. האב ביקש שחלוקת נטל המזונות על הילדים תהייה הוגנת, בכפוף להוצאותיו הרבות עבור הילדים בזמן שהותם אצלו, ולכך שהכנסתו אינה גבוהה בהרבה מהכנסתה של האם.

      האתגרים עמם התמודדנו בתיק זה

      גירושין הם הליך קשה, שבקלות יכול להסלים ולסמא את עיניהם של ההורים מלראות את טובת הילדים. כך נאלצנו להתמודד עם אם שלמרות שהיית אמא נהדרת לילדיה, היא לא ראתה לנגד עיניה את טובתם, אלא רק את הסכסוך הזוגי, והמשיכה לטרפד את זמני השהות של הילדים עם האב.

      גם כאשר הילדים שהו אצל האב מחצית השבוע, בהמלצת גורמי הרווחה ובהוראת בית המשפט, נאלצנו להתמודד עם האם שהחזיקה את המקל משני קצותיו. מצד אחד האם הקשתה על קיום כל פעולה שגרתית עם הילדים כגון קביעת תורים לרופאים, חוגים, תספורות, פעילויות העשרה וכדומה; מהצד השני טענה האם, שבשל חוסר התקשורת לא ניתן לקיים זמני שהות שווים.

      ההישגים שלנו

      1. על אף הסכסוך בעצימות גבוהה בין הצדדים, הוכחנו שאין כל סיבה למנוע מהאב לראות את ילדיו בזמנים שווים.
      2. הוכחנו שחוסר התקשורת בין הצדדים, לא מהווה עילה למניעה מהאב לראות את ילדיו.
      3. הוכחנו שטובת הקטינים היא לראות גם את אביהם וגם את אמם בזמני שהות שווים.
      4. בית המשפט קיבל את עמדתנו וקבע כי הילדים ישהו עם האב במשך מחצית השבוע.
      5. בית המשפט קיבל את עמדתנו שעל האב לשלם דמי מזונות מופחתים, לאור כך שהילדים שוהים עמו מחצית השבוע, ופערי השכר בין ההורים הם לא משמעותיים.
      6. משמעות ההחלטה היא לא רק שהאב יוכל להמשיך לנהל קשר משמעותי עם ילדיו ולשמור על טובתם, אלא גם שנטל המזונות יחולק בין ההורים באופן שוויוני והוגן.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש