ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    איך נראים גירושין באלפיון העליון?

    זוגות רבים בישראל מתגרשים, אחוז הגירושין הנוסק, אינו פוסח גם על בני האלפיון העליון. עם הגירושין מגיעים החששות הרבים. על אף שזוגות באלפיון העליון לא חוששים שהם ירעבו לפת לחם עם הגירושין, יש להם חששות וצרכים ייחודים, בהתאם למעמדם הכלכלי והציבורי.

    איך מחלקים את ההון בין בני זוג באלפיון העליון? האם הורים שמשתכרים במילונים, ידרשו להמשיך לשלם לילדיהם עבור הפינוקים ובגדי המעצבים? והאם ניתן להתגרש בפרטיות, ולהימנע מחשיפה ציבורית שתפגע בעסקים?

    תוכן עניינים

    איך מחלקים את ההון בין בני זוג באלפיון העליון?

    הסכם ממון בין בני זוג באלפיון העליון

    במקרים רבים, בני זוג שלפחות אחד מהם הוא בעל הון רב, חותמים על הסכם ממון, שמחלק את הרכוש ביניהם, בהתאם לרצונם, עוד בטרם למקרה של מחלוקת. כך ברגע הפרידה, ניתן לערוך הסכם גירושין שיתבסס על עקרונות הסכם הממון, ויקל על ניהול הליך הגירושין בעת הפרידה.

    ניהול הליך איזון משאבים בין בני זוג באלפיון העליון

    ניהול הליך איזון משאבים בין בני זוג באלפיון העליון עשוי להיות מורכב, הוא כולל סוגיות מורכבות ביותר, כמו נכסים בחו"ל, פירוק עסקים משותפים לבני הזוג, תכנוני מס מורכבים ועוד סוגיות המצריכות חישוב של מומחה שיאזן את הנכסים בין בני הזוג באופן הוגן.

    הסכם גירושין בין בני זוג באלפיון העליון

    הדרך הטובה ביותר לנהל הליך גירושין, במיוחד כאשר מדובר בבני זוג שיש להם הון רב, והרבה מה להפסיד, היא באמצעות גירושין בהסכמה.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      הסכם גירושין יחסוך לבני הזוג זמן רב, והתכתשויות שעלולות להגיע לאוזני הציבור הרחב. באמצעות הסכם גירושין בני הזוג יוכלו לחלק ביניהם את הרכוש באופן הוגן, תוך שהם שומרים על שמם הטוב, ומגנים על העסקים והמניות שלהם מפני תגובת הקהל.

      מזונות אישה הנשואה לבעל עשיר

      הכלל העיקרי במזונות אישה הוא "עולה עימו ואינה יורדת". המשמעות היא, כי גובה המזונות משולם לאישה, על פי רמת החיים אליה הורגלה, ולא פחות ממה שהייתה רגילה לפני שנישאה לבעל. כאשר אישה נשואה לבעל עשיר במיוחד, ואין כל עילה השוללת את זכותה למזונות אישה, המזונות יפסקו בהתאם לעושרו של הבעל.

      כך למשל בהליך 1372937-6 חוייב בעל עשיר במיוחד, שהכנסתו השנתית עמדה על סך של מיליונים, בתשלום של 75,000 ₪ מזונות אישה בחודש, לא כולל תשלומי מזונות ילדים.

      כיצד נקבעים מזונות ילדים באלפיון העליון?

      מזונות ילדים, בניגוד למזונות אישה, אינם משולמים על פי עושרו של האב. מזונות ילדים עד גיל 6 משולמים על ידי האב, בהתאם לצרכים של הילדים, ובכפוף לזמני השהות של כל אחד מההורים עמם. לפיכך כאשר מדובר באב ששוהה זמן רב עם הילדים, סכום המזונות יהיה נמוך יותר.

      מזונות של ילדים מעל גיל 6 מתחלקים בין ההורים. המזונות נקבעים על פי הצרכים של הילדים, זמני השהות שלהם עם ההורים ופערי השכר בין ההורים.

      על כן, כאשר שני ההורים הם עשירים במיוחד, השכר שלהם הוא דומה, וזמני השהות עם הילדים הם שווים, יתכן ותשלום המזונות לא יהיה גבוה במיוחד.

      מנגד במקרים בהם יש פערי השתכרות גדולים, ההורה בעל השכר הגבוה יאלץ לשלם דמי מזונות, לעיתים גבוהים במיוחד. וזאת אף במקרים בהם ההורה השני משתכר בשכר גבוה יותר מהשכר הממוצע במשק, בשל צרכי הילדים הגבוהים באלפיון העליון.

       

      מה הם צרכי ילדים באלפיון העליון?

      נקבע כי צרכי ילדים באלפיון העליון, שהורגלו לרמת חיים גבוהה, אינם זהים לצרכי ילדים ברמת חיים ממוצעת, ועל ההורים להמשיך לספק להם את הצרכים אליהם הורגלו במהלך הנישואין.

      כך למשל הוצאות אחזקת הבית של ילדי האלפיון העליון הן גבוהות בהרבה. כמו כן, יתכן והילדים לומדים במוסדות יקרים עליהם הסכימו ההורים עוד לפני הגירושין, מקבלים שיעורים פרטיים יקרים, הולכים לחוגים יקרים, מסתפרים אצל מעצבי שיער בעלי שם, קונים בגדי מעצבים יקרים, אוכלים במסעדות יוקרה וכו'.

      חשיבות הפרטיות בגירושין באלפיון העליון

      מרבית הזוגות המתגרשים באלפיון העליון, מבקשים לשמור על הפרטיות בגירושין. יתכן ומדובר באדם מפורסם המבקש לשמור על פרופיל נמוך ולהתרחק מאור הזרקורים, יתכן שהגירושין עשויים לפגוע בעסק משותף של בני הזוג, ולהביא לקריסתו עם התגלות פרטים עסיסיים על הגירושין. תהיה הסיבה אשר תהיה, חשיבות הפרטיות בגירושין באלפיון העליון היא רבה.

      לכן, מומלץ לבני זוג באלפיון העליון להימנע מהליך גירושין רווי מאבקים ופרסומים מביכים ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת, ולנהל הליך גירושין דיסקרטי, בהסכמה, שישמור על הפרטיות של בני הזוג, ועל ההון שצברו משך השנים.

      צרכים ייחודיים של בני האלפיון העליון

      בשורה התחתונה, גירושין באלפיון העליון כוללים סוגיות ייחודיות לאנשים עמידים במיוחד. כך בני המעמד העליון נדרשים לשלם מזונות אישה ומזונות ילדים שהורגלו לרמת צרכים גבוה מאוד, לחלק רכוש רב במיוחד, ולנהל את הליך הגירושין בפרטיות מוחלטת.

      גירושין בהסכמה במעמד העליון, יתנו את המענה המתאים ביותר, לכל הצרכים הייחודיים של בני האלפיון העליון.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש