ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    כמה עולה השירות של עורך דין לענייני משפחה?

    עלות שירותים משפטיים של עורך דין היא מורכבת ומשתנה בהתאם לסוג ההליך, ניסיונו של עורך הדין, מורכבות ההליך ורמת הסכסוך העולה מהתיק.

    כמה עולה השירות של עורך דין לענייני משפחה?

    כמה עולה פגישת ייעוץ עם עו"ד למשפחה? כמה עולה לנהל הליך גירושין בבית המשפט לענייני משפחה? כמה עולה הסכם גירושין? וכיצד ניתן להוזיל את העלויות של שירות עורך דין לענייני משפחה?

    תוכן עניינים

    כמה עולה פגישת ייעוץ עם עורך דין לענייני משפחה?

    פגישת ייעוץ אצל עורך דין לענייני משפחה הינה פגישה חשובה בה תציגו את הנסיבות שלכם בפני עורך הדין והוא יוכל להעריך את המשך התנהלות התיק, לתת לכם עצות חשובות לפני תחילת ניהול ההליך, ולהעריך את עלות הייצוג.

    עלות הפגישה נעה בין מאות שקלים לבין אלפי שקלים בודדים, בהתאם לאופי הפגישה. לרוב עלות פגישה הייעוץ מקוזזת מהעלות הכוללת של ניהול ההליך, אם תבחרו לשכור את שירותיו של עורך הדין לענייני משפחה.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      כמה עולה תביעה בודדת אצל עורך דין לענייני משפחה?

      עורך דין לענייני משפחה עוסק במגוון רחב של נושאים, הליכי גירושין, הליכי ירושה, בקשה למינוי אפוטרופוס לבגיר, תביעת אבהות, השבת ילדים חטופים לפי אמנת האג, בקשות אימוץ, בקשות לתיקון גיל וכו'.

      תביעה בודדת אצל עורך דין לענייני משפחה עולה לרוב בין אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים. כך למשל בקשה בודדה למינוי אפוטרופוס לבגיר תעלה לרוב בין 4,000-12,000 ₪, בהתאם למורכבות ההליך.

      כמה עולה ניהול הליך ירושה אצל עורך דין לענייני משפחה?

      ניהול הליך התנגדות לצו ירושה או התנגדות לצו קיום צוואה הוא מורכב, ויכול לערוך מספר שנים. העלות נעה לרוב בין עשרות אלפי שקלים למאות אלפי שקלים, בהתאם למורכבות ההליך וניסיונו של עורך הדין.

      כמה עולה ניהול הליך גירושין מלא אצל עורך דין לענייני משפחה?

      ניהול הליך גירושין מלא, כולל ייצוג בפני הערכאות השיפוטיות יכלול לרוב מספר הליכים. תביעת הגט, תביעת מזונות ילדים, תביעת זמני שהות עם הילדים ותביעה לחלוקה רכוש, הם ההליכים העיקריים. בנוסף יתכן וגם תבקשו לנהל הליכים נלווים נוספים כגון, תביעת כתובה, תביעה למזונות אישה, צווי הגנה והליכים דחופים אחרים.

      עלות הליך הגירושין תלויה בנסיבות השונות שלכם, במורכבות ההליך, בניסיון עורך הדין, ובמספר התביעות אותן תבקשו להגיש. הסכם שכר הטרחה צריך לציין אילו תביעות כולל השירות של עורך הדין ועל מה תדרשו להוסיף תשלום.

      עלות השירות המשפטי במקרים של ניהול הליך גירושין מלא אצל עורך דין לענייני משפחה נע בין עשרות אלפי שקלים במקרים הפשוטים ועד למאות אלפי שקלים במקרים המורכבים.

      הסכם שכר הטרחה צריך לציין אילו תביעות כולל השירות של עורך הדין

      כמה עולה לערוך הסכם אצל עורך דין לענייני משפחה?

      עלות עריכת הסכמים תלויה במורכבות ההסכם, ובמידת ההסכמה בין הצדדים. אם כבר הגעתם ביניכם למרבית ההסכמות, עריכת ההסכם תהיה פשוטה וזולה יותר, לעומת זאת אם אתם זקוקים גם לגישור, עריכת ההסכם תהיה מורכבת יותר ותעלה לכם יותר.

      עלות עריכת הסכם תנוע בין אלפי שקלים בודדים במקרים הפשוטים, לבין עשרות אלפי שקלים במקרים מורכבים. כך הסכם גירושין מורכב עשוי לעלות לכם עשרות אלפי שקלים, אך מנגד לחסוך לכם תשלום של מאות אלפי שקלים על ניהול הלך גירושין מלא.

      האם יש עלויות נוספות על עלות השירות של עורך דין לענייני משפחה?

      תשלומים בעבור אגרות

      האגרות בבתי המשפט לענייני משפחה, בבתי הדין הרבניים, רשם הירושה וכו', אינן נכללות בשכר טרחת עורך הדין לענייני משפחה. עלות האגרות נעה בין מאות לאלפי שקלים עבור כל בקשה. העלות היא קבועה בחוק, וניתן להתעדכן בשינויים בעלויות באתרי האינטרנט של משרדי הממשלה השונים.

      תשלומים בעבור ערעור

      ברוב המקרים הסכם שכר הטרחה עם עורך דין לענייני משפחה אינו כולל גם את עלות הערעור. אם תבקשו לערער על פסק הדין, תאלצו לשלם עבור שירותיו של עורך הדין בהליך הערעור.

      תשלומים למומחים

      במהלך ההליך המשפטי יתכן ותבקשו לשכור את שירותיהם של מומחים שונים שיסייעו לכם בהליך, כמו אקטואר, מומחים רפואיים, ממומחים בתחום החינוך, שמאי, מתווך, חוקר פרטי וכו'. עלות המומחים עשויה להגיע לאלפי שקלים נוספים שישולמו למומחה, והיא אינה כלולה בשירותיו של עורך הדין.

      כיצד ניתן להוזיל את עלות השירות של עורך דין לענייני משפחה?

      בשורה התחתונה, עורך דין לענייני משפחה אינו זול, אך הוא שווה את העלות. אם אתם מבקשים להוזיל את עלות השירות, אל תוותרו על מקצועיותו של עורך הדין לענייני משפחה, אלא צמצמו את הריבים והחיכוכים המיותרים בינכם לבין בני משפחתכם. עלות עריכת הסכם זולה לאין שיעור מעלות ניהול הליך משפטי בערכאות השיפוטיות.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש