ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    עורך דין לגירושין ברמת גן

    הליך גירושין הוא הליך קשה ומורכב. גם אם הוא מתנהל על מי מנוחות, הוא גוזל מכם משאבים רבים. אחת הדרכים הטובות ביותר להקל על עצמכם בהליך הגירושין, היא בבחירת עורך דין גירושין נכון, שיתאים לצרכים שלכם.

    למה כדאי לפנות לעורך דין גירושין מנוסה ברמת גן? האם יש יתרון בעורך דין גירושין בעל ניסיון ברמת גן? ומה היתרונות של עורך דין גירושין שקרוב לביתכם? כל מה שחשוב שתדעו על בחירת עורך דין גירושין מנוסה, ברמת גן.

    עורך דין גירושין ברמת גן

    תוכן עניינים

    איפה מגישים תביעת גירושין?

    תביעת גירושין בישראל מגישים לבית הדין הרבני לו הסמכות הבלעדית לדון בענייני גירושין בין בני זוג יהודים.

    את התביעות הנלוות לגירושין, בענייני הרכוש והילדים, ניתן להגיש לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני, להם סמכות מקבילה לדון בתביעות אלה. הסמכות לדון בתביעות, נקבעת על פי הערכאה הראשונה אליה פנה אחד מבני הזוג בתביעה כדין.

    הבחירה באחת הערכאות היא אחת מהבחירות האסטרטגיות המורכבות ביותר בהליך, והיא דורשת ידע, ניסיון, מקצועיות ומיומנות של עורך דין גירושין.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      האם יש בית משפט לענייני משפחה ברמת גן?

      לא. בית המשפט לענייני משפחה המטפל בעניינים של בני זוג שמקום מגוריהם האחרון היה ברמת גן, הוא בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב.

      האם יש בית דין רבני ברמת גן?

      לא. בית הדין הרבני המטפל בעניינים של בני זוג שמקום מגוריהם האחרון היה ברמת גן, הוא בית הדין הרבני בתל אביב.

      למה לפנות דווקא לעורך דין לגירושין ברמת גן?

      נשאלת השאלה, אם גם בית המשפט לענייני משפחה וגם בית הדין הרבני בהם יתנהל הליך הגירושין, ממילא מצויים בתל אביב, מדוע לפנות דווקא לעורך דין ברמת גן?

      התשובה לכך היא שהליך הגירושין הוא הליך אינטנסיבי והוא מתנהל קודם כל במשרדו של עורך הדין המייצג אתכם. הבחירה בעורך דין לענייני גירושין ברמת גן, היא עניין של נוחות, חסכון בנסיעות, בזמן, כסף ומשאבים.

      הליך גירושין מלא אמנם יכול להתנהל מספר שנים, אך הדיונים בערכאות המשפטיות אינם מתרחשים לעיתים קרובות, אלא פעמים בודדות. למעשה רוב ההליך המשפטי בערכאות השיפוטיות, מתנהל באופן ממוחשב, באמצעות הגשת בקשות וקבלת החלטות במערכת המקוונת.

      לעומת זאת הפגישות עם עורך הדין יכולות להיות מרובות, במיוחד במקרים בהם תבקשו להגיש בקשות רבות, ולקיים פגישה פנים אל פנים. חשוב לדעת שבהליכי גירושין, בניגוד להליכים אזרחיים אחרים, מרבית הבקשות המוגשות לבית המשפט צריכות להיות מגובות בתצהיר חתום על ידי עורך דין, מה שמגדיל את כמות הפגישות הפיזיות שתדרשו לקיים עם עורך הדין.

      האם גם הסכם גירושין כדאי לערוך אצל עורך דין לענייני גירושין ברמת גן?

      בהחלט. כאשר עורכים הסכם גירושין, ניתן לקיים כמעט את כל הליך הגירושין במשרד עורך הדין, ולחסוך את הצורך בניהול ההליכים בערכאות השיפוטיות.

      בהליך של הסכם גירושין, עורך דין לענייני גירושין ברמת גן ילווה את בני הזוג לאורך ההליך, במשרדו. בני הזוג יגיעו לפגישות במשרדו של עורך הדין, ינהלו משא ומתן בליווי עורך הדין, ויגיעו להסכמות. לאחר שההסכמות יתקבלו, עורך הדין ינסח הסכם גירושין, ולאחר מכן בני הזוג יגיעו למשרד עורך הדין על מנת לחתום על ההסכם. כל זאת, מבלי לכתת רגליהם לערכאות השיפוטיות, הנמצאות בתל אביב.

      רק לאחר חתימת הסכם הגירושין, תדרשו לפנות לערכאות המשפטיות על מנת לתת להסכם הגירושין תוקף של פסק דין, ולסדר את הגט. לרוב מדובר יהיה בדיון אחד לצורך אישור הסכם הגירושין ודיון אחד לצורך סידור הגט.

      לאחר שההסכמות יתקבלו, עורך הדין ינסח הסכם גירושין

      מה חשיבות הוותק והניסיון של עורך דין לגירושין?

      אין חכם כבעל ניסיון. אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת עורך דין גירושין ברמת גן, הוא הוותק והניסיון של עורך הדין, בניהול תיקי גירושין.

      עם השנים רוכש עורך הדין מיומנות בניהול תיקי גירושין. הסכם גירושין הוא הסכם שפניו קדימה, והוא ישמש אתכם במשך שנים רבות. עורך דין גירושין עתיר ניסיון, ידע כיצד לערוך לכם הסכם גירושין מותאם ומדוייק לצרכים שלכם, עם כל הסוגיות שעשויות לצוף עם השנים.

      בנוסף, על פי הניסיון שצבר עורך הדין, הוא יודע מתי יש מקום לנהל משא ומתן, ומתי הצד השני משתמש בניסיונות הגישור לרעה. למשל, במטרה אסטרטגית על מנת להגיש ראשון את התביעה לערכאה השיפוטית בה הוא מעדיף לדון, או במטרה להבריח רכוש.

      עורך דין גירושין בעל ותק רב ידע גם לשמש לכם אוזן קשבת ולהיות קשוב לצרכים שלכם, יחד עם זאת הוא ידע לנווט את ההליך באסרטיביות על פי מה שנכון לכם, ולא על פי הרגשות המבלבלים שצפים בהליך הגירושין.

      עורך דין גירושין מנוסה ברמת גן, במרחק קצר מהבית

      בשורה התחתונה, בחירת עורך דין לענייני גירושין ברמת גן, תחסוך לכם הוצאות כספיות מיותרות וזמן יקר על נסיעות, תקל עליכם את ניהול הליך הגירושין, תספק לכם תוצאות טובות יותר, והכל במרחק קצר מהבית.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש