ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    עורך דין לגירושין בקרית אונו

    על פי נתוני בית הדין הרבני, בשנת 2022 חלה ירידה משמעותית במספר הגירושין בקרית אונו. השנה הסתיימה עם 47 זוגות שהתגרשו בלבד, זאת לעומת 61 זוגות שהתגרשו בשנת 2021. ירידה משמעותית של כמעט רבע מהמתגרשים בעיר.

    על אף הירידה המרשימה באחוז המתגרשים בעיר, לא מעטים מהזוגות בקרית אונו שוקלים גירושין, אך אינם יודעים כיצד לעשות זאת. איך יודעים שהגיע הזמן להתגרש? איפה תושבי קרית אונו מתגרשים? וכיצד עורך דין לגירושין בקרית אונו יסייע לכם בגירושין?

    תוכן עניינים

    איך יודעים שהגיע הזמן להתגרש?

    ההחלטה להתגרש היא החלטה קשה ביותר. הפחד מפירוק המשפחה, הפחד מהעתיד הכלכלי, הפחד מהפגיעה בילדים והפחד מהבדידות, מקשים על החלטה. אם כך, כיצד ניתן לדעת שהגעתם להחלטה הנכונה ושעליכם להתגרש?

    לשאלה זו אין אף פעם תשובה חד משמעית, והתשובה בסופו של דבר נמצאת אך ורק אצלכם, אך יש בהחלט סימנים רבים שיעידו שהגיע הזמן שלכם להתגרש:

    בן הזוג נוקט באלימות

    אלימות של בן זוג, מכל סוג שהוא, היא סיבה להתגרש באופן מיידי, תוך קבלת ליווי מתאים. אם בן הזוג נוקט כלפיכם באלימות, פיזית, מילולית, כלכלית, מנסה לשלוט בחייכם, מרחיק אתכם מהסביבה הקרובה אליכם, כנראה שהגיע הזמן להתגרש, אך לא לפני שתפנו באופן מיידי לעזרה וליווי מתאימים בהליך הגירושין.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לפנייה לתמיכה ניתן לפנות למוקד 118מידע וסיוע לנפגעי אלימות באמצעות מענה טלפוני, או לשלוח הודעת טקסט למספר 050-2270118 "שיחה שקטה", לנפגעי אלימות במשפחה. המענה ניתן 24/7, במשך כל השנה, פרט ליום כיפור.

      בנוסף ניתן לפנות למרכז טיפול ומניעת אלימות במשפחה בקרית אונו:

      בכתובת: שטרן 1, קרית אונו.
      בטלפון: 03-9408813
      בפקס: 03-940844

      בן הזוג בגד בכם

      סיבה נפוצה ביותר לגירושין היא בגידה של בן זוג. לא כל בגידה חייבת להסתיים בגירושין, אך אם אתם מבינים כי הבגידה הייתה רק סממן למשהו גדול יותר שאינו בר תיקון, או שאינכם מסוגלים להתגבר על השבר באמון שלכם, כנראה שהגיע הזמן להתגרש.

      הריבים הופכים לבלתי נסבלים

      אחד הגורמים השכיחים ביותר לגירושין בין בני זוג הם ריבים הולכים וגוברים, שעם הזמן הופכים לקיצוניים יותר ויותר. כל בני הזוג רבים, אבל אם כל מה שנותר ביניכם זה ריבים בלתי פוסקים ובלתי נסבלים, שמזמן חצו את הרף שלכם, כנראה שהגיע הזמן להתגרש.

      אתם מרגישים שאין ביניכם יותר אהבה

      אהבה היא מה שחיבר ביניכם בהתחלה. נכון שההתאהבות עשויה לחלוף, אך הדבק של הזוגיות שלכם הוא החיבור ביניכם, החברות, ההערכה והכבוד ההדדי. אם כל זה חלף, ואתם מוצאים את עצמכם מרגישים שאין ביניכם יותר אהבה, כנראה שהגיע הזמן להתגרש.

      האינטימיות ביניכם נגמרה

      ידוע שעם הזמן, האינטימיות בין בני זוג הולכת ונשחקת. העומס, השגרה, הילדים, העבודה, מקשים על חיי המין של זוגות רבים. אך אם אתם מרגישים שהאינטימיות ביניכם נגמרה, שאין לכם איך להחיות אותה, ושאתם מסתובבים בבית כמו זוג שותפים בלבד, כנראה שהגיע הזמן להתגרש.

      איפה תושבי קריית אונו מתגרשים?

      בית המשפט לענייני משפחה בתל אביב

      כתובת: ויצמן 1, תל אביב-יפו.
      טלפון: 077-2703333
      פקס: 074-7937869

      בית הדין הרבני תל אביב

      כתובת: דוד המלך 33, תל אביב-יפו.
      דואר אלקטרוני: telaviv@rbc.gov.il
      טלפון: *5889
      פקס: 03-6963997

      טיפים למציאת עורך דין לגירושין בקרית אונו

      חפשו עורך דין בעל ידע וניסיון בגירושין – תחום הגירושין הוא תחום מורכב המצריך רגישות לצד מקצועיות, יכולת הקשבה לצד יכולת אסטרטגית והכרה עמוקה של החוק והפסיקה המתעדכנת בסוגיות הגירושין.

      לפיכך, עליכם לחפש עורך דין גירושין שיש לו הידע והניסיון בתחום הגירושין, על מנת שיוכל לסייע לכם בגירושין.

      חפשו עורך דין גירושין שיהיה זמין ונגיש אליכם – אם אתם מתגוררים בסביבת קרית אונו, עורך דין שנגיש אליכם יחסוך לכם זמן וכסף רב. חשוב גם לשים לב שעורך הדין זמין ופנוי אליכם, לשיחות ייעוץ, לפגישות וכו'.

      חפשו המלצות על עורך הדין – חפשו עורך דין לגירושין בקריית אונו בעל המלצות, ממכרים ומקולגות. אל תהססו לחפש אחר המלצות גם בגוגל, ברשתות החברתיות, ובאתרי האינטרנט השונים.

      כיצד עורך דין לגירושין בקרית אונו יסייע לכם בגירושין?

      עורך דין לגירושין בקרית אונו, בעל ידע וניסיון בתחום הגירושין, יסייע לכם להגיע להסכם גירושין ולחסוך זמן וכסף, וייעץ לכם מתי כדאי לכם להגיש תביעת גירושין, במקרים בהם המשא ומתן נקלע למבוי סתום.

      עורך דין לגירושין בקריית אונו ייעץ לכם גם באיזו ערכאה משפטית כדאי לכם לנהל את תביעות הגירושין, יעזור לכם לשמור על טובת הילדים, ינהל עבורכם את הליך הגירושין מתחילתו ועד סופו, ייצג אתכם נאמנה בפני הערכאות המשפטיות, ויהווה עבורכם עוגן בתקופת משבר הגירושין.

      שמרו על הזכויות שלכם בגירושין

      בשורה התחתונה, על אף החשש הטבעי והמובן מגירושין, אם אתם מרגישים שהגיעה העת להתגרש פנו לעורך דין לגירושין בקרית אונו, שיוכל ללוות אתכם לאורך ההליך, ולשמור על הזכויות שלכם בגירושין.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש