ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    עורך דין לגירושין בחולון

    בשנים האחרונות, חולון מככבת בראש טבלת המתגרשים בישראל, והיא ממוקמת בעשירייה הפותחת. ככל שאחוז המתגרשים עולה, כך גם עולה המודעות לצורך החשוב ביותר בניהול הליך גירושין – לשמור על טובת הילדים.

    כיצד הגירושין משפיעים על ילדי העיר חולון? האם ניתן להתגרש בלי לפגוע בילדים? ואיך עורך דין גירושין בחולון יכול לסייע לכם לשמור על טובת הילדים? חשוב לנו שתקבלו את המידע הנחוץ לכם לצלוח את הגירושין, במינימום פגיעה בילדים.

    עורך דין גירושין בחולון

    תוכן עניינים

    היכן מתגרשים תושבי העיר חולון?

    תושבי העיר חולון שייכים למחוז תל אביב, ועל מנת להתגרש עליהם לפנות לבית המשפט לענייני משפחה בתל אביב-יפו ולבית הדין הרבני האזורי בתל אביב, שפרטיהם להלן:

    בית המשפט לענייני משפחה תל אביב-יפו

    כתובת: ויצמן 1, תל אביב-יפו
    טלפון: 077-2703333
    פקס: 074-7937869

    בית הדין הרבני האזורי תל אביב

    כתובת: דוד המלך 33, תל אביב-יפו
    טלפון: *5889
    פקס: 03-6963997
    דואר אלקטרוני: telaviv@rbc.gov.il

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      כיצד הגירושין משפיעים על הילדים?

      גירושין הם חוויה קשה שמשפיעה על ילדים בכל גיל, החל מגילאי הינקות המוקדמים ביותר, וכלה בילדים שכבר הפכו להורים בעצמם.

      הגירושין עשויים לגרום לילדים להגברה של חרדת נטישה, רגרסיה, דכאון, הסתגרות בבית, התקפי זעם מרובים, התדרדרות בלימודים, קשיים חברתיים, קשיים בפיתוח מערכת יחסים זוגית, קשיים בקבלת סמכות ואף התרחקות מההורים.
      ילדים להורים גרושים נמצאים גם בקבוצת סיכון לפתח הפרעות התנהגות, הפרעות למידה, והם בעלי נטייה גבוהה יותר להתמכרויות.

      איך ניתן להתגרש בלי לפגוע בילדים?

      התגרשו בהסכמה

      הגירושין כאמור הם חוויה קשה עבור הילדים, אך ניתן להפחית את עוצמת הפגיעה בילדים באמצעות ניהול הגירושין בהסכמה. הליך גירושין בהסכמה יצמצם את המאבקים בין ההורים, יקצר את אורך ההליך, ויאפשר לכם להתחיל במהרה בהליך הריפוי.

       

      חשוב לשמור על גבולות דווקא בזמנים קשים של גירושין, אך שימו לב לצרכים המשתנים של הילדים

      פנו לטיפול רגשי

      גירושין הם חוויה קשה שנכפתה על הילדים, לעיתים אף הפתיעה אותם ושמה קץ לעולם שהיה מוכר להם עד אותה העת. טיפול רגשי אישי לילדים, טיפול משפחתי לבני המשפחה, הדרכה הורית לשינוי דפוסי ההורות שלכם ויצירת תקשורת בריאה יותר, יתנו לכם ולילדים שלכם כלים להתמודד עם קשיי הגירושין.

      הרחיקו את הילדים מהסכסוך הזוגי

      הימנעו לחלוטין מלערב את הילדים בסכסוך הזוגי ובסכסוך ההורי. הימנעו מאמירות מסיתות כנגד ההורה השני. אמירות אלה פוגעות לא רק בהורה השני, אלא גם בילדים שלכם, ולבסוף גם בקשר שלכם עם הילדים.

      שימו לב לכל אמירה שלכם ליד הילדים, והימנעו גם מהעברת ביקורת "תמימה", על כך שההורה השני מאחר להגיע לזמני השהות, לא מעביר דמי מזונות בזמן, שכח להעביר את התרופות, הבגדים וכו'. גם ביקורות חוזרות ונשנות כלפי ההורה השני מערבות את הילדים בסכסוך, ופוגעות בהם באופן קשה.

      שמרו על חזית אחידה

      אמנם התגרשתם, ויש לכם כנראה, כמו לכל זוג, אמונות שונות לגבי החינוך, אך אין זה הזמן להפריד כוחות ולנהוג כל איש בדרכו. נסו לשמור על שגרה בחיי הילדים, תאמו ביניכם את הגבולות הבסיסיים שנהגתם לפיהם בתקופת הנישואין, והשתדלו לתת לילדים שלכם תחושה מוגנת של ביטחון.

      היו קשובים לצרכים של הילדים

      הקשיבו לילדים שלכם, לפחדים שלהם, לחששות שהם מעלים, לצרכים שלהם. הקשבה אין פירושה להסכים לכל הדרישות של הילדים, אלא לתת להם את התחושה שמישהו מבין אותם, ונמצא שם עבורם.

      הימנעו גם ממאבקי כוח מיותרים. כמובן שחשוב לשמור על גבולות דווקא בזמנים קשים של גירושין, אך שימו לב לצרכים המשתנים של הילדים, ונסו להסתגל יחד לשינויים שהגירושין מביאים עמם.

      איך עורך דין לגירושין בחולון יכול לסייע לשמור על טובת הילדים?

      עורך דין גירושין בחולון בעל ניסיון בניהול הליכי גישור גירושין, יסייע לכם לנהל הליך גירושין בהסכמה, לצמצם את המאבקים והמחלוקות בינכם, ולהגיע להסכמות שיענו על הצרכים שלכם. צמצום המאבקים יסייע לשמור על טובת הילדים שלכם, ויפחית את הסיכויים שלהם לפתח הפרעות התנהגות ולסבול מקשיים לאור הגירושין.

      עורך דין לענייני משפחה בחולון שיערוך לכם הסכם גירושין יסייע לכם גם לקצר באופן ניכר את הליך הגירושין. הליך גישור גירושין הוא קצר לאין שיעור ביחס להליך גירושין שמתנהל בערכאות השיפוטיות. כך תוכלו כבר לאחר חודשים ספורים להתגרש, ולהתחיל להקדיש את הזמן והמשאבים שלכם על מנת לסייע לילדים להתגבר על משבר הגירושין.

      גישור גירושין בחולון למען הילדים

      בשורה התחתונה, גירושין הם משבר קשה עבור כל בני המשפחה, ובעיקר עבור הילדים. יחד עם זאת, ניתן לסייע לילדים להתמודד עם משבר הגירושין, באמצעות הליך גישור גירושין שיצמצם את המחלוקות בין ההורים ויקצר את משך ההליך.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש