ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    האם משרד חקירות פרטיות יכול לסייע בגירושין?

    מתגרשים רבים תוהים האם משרד חקירות פרטיות יכול לסייע בגירושין. אחד הדברים החשובים ביותר בניהול הליך גירושין, הוא איסוף ראיות ותיעודן. איסוף נכון של ראיות יכול לסייע בגירושין באופן ניכר, ולהפוך את התוצאה המשפטית מקצה לקצה, בקלות.

    האם משרד חקירות פרטיות יכול לסייע בגירושין?

    אך האם יש צורך בחוקר פרטי או שניתן להסתפק באיסוף עצמאי של הראיות? מתי מומלץ לפנות לחוקר פרטי שיסייע בגירושין? ומה התוקף של ראיות שנאספו באופן לא חוקי? חשוב לנו שתדעו כל מה שנחוץ לכם על חוקר פרטי בגירושין.

    תוכן עניינים

    מתי מומלץ לפנות לחוקר פרטי שיסייע בגירושין?

    חקירה כלכלית בענייני רכוש ומזונות

    כאשר יש חשש שבן הזוג מעלים רכוש, יש לפנות באופן מיידי לחוקר פרטי שיסייע בגירושין, לפני שהרכוש יעלם כלא היה, ותאבדו את החלק המגיע לכם מהרכוש המשותף. החוקר הפרטי יסייע לאתר את הרכוש, ולספק ראיות שיעידו על כך שהרכוש משותף.

    גם כאשר עולה חשש שבן הזוג מסתיר חלק מהכנסותיו, מומלץ לפנות לחוקר פרטי שיסייע לכם להוכיח שגובה הכנסתו של בן הזוג גבוה יותר ממה שבן הזוג הצהיר עליו. הדבר מקבל משנה תוקף כאשר לבן הזוג יש עסק, השקעות, כספים בחו"ל וכיוצ"ב, שקל יותר להסתיר מבית המשפט.

    חלוקת משמורת

    אם בן הזוג מתנער מאחריות המוטלת עליו ולאחר מכן מכחיש זאת, מתנהל באופן לא ראוי עם הילדים, נוהג באלימות רגשית, או חלילה נוקט באלימות פיזית, חוקר פרטי יכול לסייע להשיג ראיות נדרשות על מנת להוכיח את הטענות.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      הוכחת עילות גירושין

      התנהלות אלימה, עזיבת הבית, בגידה, מעשים לא ראויים, סירוב לקיים חיי אישות, הסתרת מחלה שהייתה ידועה לבן הזוג עוד בטרם לנישואין, הם רק חלק מהעילות לגירושין.

      כאשר בן הזוג השני מסרב להתגרש, יתנהל הליך הוכחות והבאת ראיות במהלכו תדרשו להוכיח את הסיבה שלכם לגירושין. חוקר פרטי יכול לסייע באיסוף ראיות להוכחת עילת הגירושין, שתחייב את בן הזוג בסיום ההליך בגירושין.

      מנגד, כאשר שני בני הזוג מסכימים על מתן הגט, אין צורך בחוקר פרטי שיוכיח עילות גירושין, שכן הליך סידור הגט יהיה פשוט ומהיר.

      בגידה של בן זוג

      אם הליך הגירושין מתנהל בבית הדין הרבני, מומלץ לפנות לחוקר פרטי שיחקור אם בן הזוג בוגד לכם.

      בבית הדין הרבני לבגידה עשויה להיות משמעות כבדת משקל על תוצאות ההליך. בגידה של אישה תחייב אותה בגירושין, ותשלול את זכותה למזונות אישה וכתובה. בגידה ממושכת או בגידות מרובות של גבר עשויות לחייב אותו בגירושין.

      מנגד, אם ההליך מתנהל בבית המשפט לענייני משפחה, אין משמעות להוכחת בגידה, ולכן אין טעם לפנות לחוקר פרטי.

      לבגידה אין השלכות על הליכי משמורת, מזונות ילדים או רכוש. יצויין כי על אף מספר פסקי דין בבית הדין הרבני בהם בגידה השפיעה על זכותה של אישה לרכוש, בית המשפט העליון ביטל את פסקי הדין וקבע פעם אחר פעם, שלבגידה אין השלכה על חלוקת הרכוש, גם לא בהליך המתנהל בבית הדין הרבני.

      מה התפקיד של חוקר פרטי בגירושין?

      תפקידו של חוקר פרטי הוא לסייע לכם בגירושין לערוך חקירה מקצועית, תוך שמירה על החוק, מבלי לפגוע בפרטיות בן הזוג. חוקר פרטי יסייע לכם להשיג ראיות קבילות שישמשו כנגד בן הזוג, מבלי שתעמדו בסיכון פלילי או נזיקי בגין הפרת פרטיות של בן הזוג.

      תפקידו של חוקר פרטי הוא לסייע לכם בגירושין לערוך חקירה מקצועית, תוך שמירה על החוק

      מה הן ראיות לא חוקיות בגירושין?

      ראיות לא חוקיות בגירושין הן ראיות שהושגו תוך הפרת חוק, ובעיקר תוך הפרת הפרטיות של בן הזוג.

      ראיות לא חוקיות יכולות להיות תצלום אדם ברשות היחיד, כך למשל הצבת מצלמות בבית בחדר השינה, חדר האמבטיה וכו', תהווה הפרת פרטיות בוטה, שאינה חוקית.

      גם האזנת סתר אסורה, שהיא ציתות והאזנה לשיחה בה האדם המצותת אינו נוכח, אינה חוקית. מנגד הקלטת שיחה בה המקליט נוכח, גם אם נעשתה בלא ידיעתו של מי שהוקלט, היא חוקית ומותרת.

      בנוסף גם בילוש, והתחקות אחרי אדם שעלולים להטרידו, מהווה פגיעה בפרטיות. כך למשל אם תופיעו בפתח הדירה של בן הזוג כל בוקר, תתחקו אחריו לפתח עבודתו, ובערב תבלשו אחריו למסעדה בה הוא נוהג לאכול, תוך שאתם מצלמים אותו אוכל, תפרו את הפרטיות שלו.

      האם בית המשפט ישתמש בראיה שהתקבלה באופן לא חוקי?

      ראיות שהושגו באופן לא חוקי, לא ישמשו בהליך המשפטי, ויפסלו, הן בבית הדין הרבני והן בבית המשפט. המשמעות היא שאם ראייה הושגה תוך פגיעה בפרטיות, כל העבודה על מנת להשיג את הראייה, יורדת לטמיון, ולא עוזרת לכם להוכיח את מבוקשכם.

      ליווי חוקר פרטי מומחה בגירושין

      בשורה התחתונה, משרד חקירות פרטיות המתמחה בגירושין, יסייע לכם במקרים בהם נדרשות ראיות לחיזוק טענותיכם המשפטיות.

      ליווי חוקר פרטי מומחה בגירושין יסייע בעיקר במקרים בהם בן הזוג מבריח רכוש, מסתיר הכנסות, או כאשר מתנהלים הליכים מסוימים בבית הדין הרבני, כגון הוכחת עילת גירושין, בקשה למזונות אישה ובקשה לכתובה.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש