ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    מה המחיר שגובה עורך דין לגירושין עבור השירותים המשפטיים?

    אחת מהעלויות הגבוהות בהליך הגירושין, היא עלות שכר הטרחה של עורך דין גירושין. מה מחיר הייעוץ המשפטי של עורך דין לענייני גירושין? מה מחיר הייצוג המשפטי? והאם ניתן להוזיל את עלות עורך הדין לענייני גירושין?

    עורך דין גירושין מחיר

    אם החלטתם להתגרש ואתם חוששים מהתעריף של עורך הדין לענייני גירושין; אם אתם מחפשים עורך דין לענייני גירושין במחיר הוגן; אם אתם מתלבטים לאיזה משרד עורכי דין כדאי לכם לפנות; לפניכם כל המחירים של עורך דין לענייני גירושין.

    תוכן עניינים

    כמה עולה פגישת ייעוץ אצל עורך דין לענייני גירושין?

    עלות פגישת ייעוץ ראשונית נעה לרוב בין סך של כמה מאות שקלים ועד סך של כמה אלפי שקלים בודדים.

    ניתן למצוא גם משרדי עורכי דין המעניקים פגישת ייעוץ ראשונית ללא עלות וללא התחייבות, או משרדים המנכים את עלות פגישת הייעוץ הראשונית, משכר הטרחה המלא.

    פגישת הייעוץ אצל עורך דין לענייני גירושין היא פגישה חשובה בה תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם על הליך הגירושין, על עורך הדין לענייני גירושין ועל שכר הטרחה אותו הוא גובה. מידע זה ישמש אתכם על מנת לבחור בעורך הדין לענייני גירושין, המתאים ביותר לצרכים שלכם.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מה המחיר של ייצוג על ידי עורך דין לענייני גירושין?

      מחירו של ייצוג עורך דין לענייני גירושין וניהול ההליך המשפטי בערכאות המשפטיות, נע בין עשרות אלפי שקלים בתיקים הפשוטים, ועד מאות אלפי שקלים בתיקים המורכבים.

      ניהול ההליך המשפטי כולל לרוב את ההליכים שלהלן:

      בקשה ליישוב סכסוך

      כל הליך גירושין ללא הסכמה חייב על פי חוק להתחיל בבקשה ליישוב סכסוך. אל ישיבת יישוב הסכסוך הראשונה תוזמנו ללא עורך דין, אך החל מישיבת הגישור השנייה תוכלו להגיע מיוצגים על ידי עורך הדין שלכם.

      גישור גירושין

      משא ומתן בין הצדדים יכול להתחיל עוד טרם להגשת התביעות, ויכול להמשך לאורך ההליך כולו, עד להגעת הצדדים להסכם גירושין או עד למתן פסק הדין.

      תביעות עיקריות

      בהתאם להסכם שכר הטרחה, לרוב מדובר בתביעה לחלוקת רכוש, תביעת מזונות, ותביעת לזמני שהות. חלק מעורכי הדין מציעים את שירותם גם בהליך התביעה לסידור הגט והכתובה בבית הדין הרבני.

      ייצוג בבית המשפט

      עורך הדין ילווה אתכם בערכאות השיפוטיות, ייצג אתכם בדיונים, יחקור עדים מטעמכם, יחקור את עדי הצד השני וכו'.

      כמה עולה לערוך הסכם גירושין אצל עורך דין לענייני גירושין?

      עלות הסכם גירושין אצל עורך דין לענייני גירושין זולה בהרבה מעלות ייצוג עורך דין בערכאות השיפוטיות. העלות נעה בין אלפי שקלים בתיקים הפשוטים, ועד עשרות אלפי שקלים בתיקים המורכבים.

      על מנת לערוך הסכם גירושין תדרשו להגיע למספר פגישות אצל עורך הדין ולגבש יחד הסכמות. לאחר שעורך הדין ינסח את הסכם הגירושין, תעברו על ההסכם, תבקשו לתקן אותו במידת הצורך (שלב החלפת הטיוטות), ולבסוף לאחר שהסכם הגירושין יושלם, תחתמו עליו.

      לאחר שתחתמו על הסכם הגירושין, תדרשו לגשת לאשר את הסכם הגירושין בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, על מנת שהסכם הגירושין יקבל תוקף של פסק דין.

      מה לא נכלל בהסכם שכר הטרחה עם עורך הדין לענייני גירושין?

      אגרות הערכאות השיפוטיות

      מחירי האגרות בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה, לא נכללים בהסכמי שכר הטרחה עם עורך הדין. המחירים נעים בין מאות לאלפי שקלים עבור כל תביעה או בקשה. ככל שתרבו בבקשות ובתביעות, כך עלות האגרות תגדל.

      מחירי האגרות בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה, לא נכללים בהסכמי שכר הטרחה

      אישור הסכם גירושין

      ייצוג עורך דין בהליך אישור הסכם הגירושין בערכאות השיפוטיות, לרוב לא נכלל במסגרת הסכם שכר הטרחה עם עורך הדין. עלות הייצוג נעה בין אלפי שקלים בודדים, והיא גדלה ככל שמדובר בייצוג בערכאה מרוחקת ממקום משרדו של עורך הדין.

      תביעות שלא הוסכמו מראש

      הסכם שכר הטרחה יכול לכלול הליך בודד של תביעה אחת או ניהול הליך גירושין מלא, הכולל את התביעות הנלוות לגירושין. מחיר שכר הטרחה מחושב כמובן, בהתאם לכמות התביעות הנכללות בו.

      לפיכך, חשוב לשים לב אילו הליכים נכללים בהסכם שכר הטרחה, ולדעת כי כל תביעה נוספת שתבקשו להגיש, מבלי שהסכמתם עליה מראש, תעלה לכם מחיר נוסף.

      ייצוג בהליכי ערעור

      ייצוג עורך דין בהליכי ערעור לא נכלל בהסכם שכר הטרחה. אם תבקשו לערער על פסק הדין או החלטה שהתקבלה במסגרת הליך הגירושין, תאלצו לשלם שכר טרחה נוסף לעורך הדין.

      כיצד ניתן להוזיל את עלות עורך דין לענייני גירושין?

      בשורה התחתונה, מחיר שכר הטרחה שגובה עורך דין לענייני גירושין מושפע משלל גורמים, ביניהם ניסיון עורך הדין, שמו של עורך הדין ומומחיותו. בנוסף שכר הטרחה מושפע גם ממורכבות התיק. ככל שתשכילו להגיע עם בן הזוג לשעבר להסכמות רבות יותר, כך מחיר שכר הטרחה של עורך הדין יהיה נמוך יותר.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש