ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    עורך דין לגירושין בתל אביב

    בשנת 2018 קבע דו"ח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בישראל, כי תל אביב היא העיר השנייה בשיעורי הגירושין הגבוהים ביותר בישראל. בסך הכל באותה שנה התגרשו בתל אביב-יפו בלבד, 1,774 זוגות.

    בנוסף למתגרשים רבים, עיר האפשרויות בישראל, מכילה גם עורכי דין רבים. ועם כל השפע, קשה למצוא את עורך הדין הנכון לכם. אם כך, כיצד בוחרים מבין כל עורכי הדין, עורך דין גירושין בתל אביב, שיתאים לכל הצרכים שלכם, ויעזור לכם לצלוח את הליך הגירושין?

    תוכן עניינים

    איך למצוא עורך דין לגירושין בתל אביב שיתאים לצרכים שלך?

    השפע הוא מבורך, אך הוא עשוי להיות מבלבל. הבחירה היא קשה, ויש לה השלכות רבות על המשך הליך הגירושין. כאשר בוחרים עורך דין שייצג אתכם בהליך הגירושין, חשוב לדעת כיצד לעשות את הבחירה הנכונה.

    פנו לעורך דין מנוסה לענייני גירושין

    יכול להיות שכבר נעזרתם בעבר בעורך דין מקרקעין שעשה את עבודתו נאמנה, יכול להיות שחבר המליץ לכם על עורך דין תעבורה מעולה שעזר לו בעבר. המלצות והכרות מוקדמת זה בהחלט דרך טובה לבחור עורך דין, אך שימו לב שעורך הדין שאתם בוחרים בתל אביב, הוא עורך דין לענייני משפחה.

    עורך דין גירושין בתל אביב, חייב להיות בקיא בתחום, להכיר את ההתנהלות בבתי המשפט לענייני משפחה ואת ההתנהלות הייחודית בבתי הדין הרבניים, לדעת כיצד לקחת החלטות אסטרטגיות, ולצפות סיטואציות עתידיות שעלולות להתרחש, עוד בטרם אלה קרו.

    פנו לעורך דין שיש לכם כימיה איתו

    השפע הרב מספק לכם גם יתרונות, אחד היתרונות המרכזיים בשפע, הוא האפשרות שלכם לבחור מתוך מגוון רחב של עורכי דין, את עורך הדין שיש לכם הכימיה הטובה ביותר איתו.

    בחרו בעורך דין שיגרום לכם להרגיש בנוח, יהיה זמין אליכם, יהיה קשוב אליכם, ישמע את הרצונות שלכם, יבין את הצרכים שלכם, וינהל עבורכם את הליך הגירושין בדרך המתאימה לכם ביותר.

    למה חשוב שעורך דין גירושין בתל אביב יהיה מיומן ובעל ניסיון?

    עורך דין גירושין בתל אביב שיש לו ותק בתחום הגירושין, ידע את כל מה שחשוב לדעת על הליך הגירושין.

    הוא יוכל לנסח הסכם גירושין שיצפה את הקשיים שעלולים להתעורר בעתיד, מבלי שתחזרו לבית המשפט בעוד מספר שנים, והוא ידע גם להתנהל בהליך גירושין ארוך ומורכב בבית המשפט או בבית הדין.

    עורך דין גירושין בעל ניסיון בתל אביב מכיר גם את הנפשות הפועלות באזור, מכיר את הסביבה, את המומחים, את העובדים הסוציאליים וכיוצ"ב. עורך דין מנוסה ידע כיצד להימנע ממלחמות סרק שרק יאריכו וייקרו את ההליך, ויכוון אתכם במידת האפשר להליך גישור גירושין שיחסוך לכם משאבים רבים.

    מה המחיר של ייצוג על ידי עורך דין לגירושין בתל אביב?

    יוקר המחייה קיים בכל הארץ, אך הוא מורגש יותר מכל, בתל אביב. עלויות הנדל"ן, תשלומי השכירות, סלי הקניות, המעונות לגיל הרך, החוגים לילדים, והרשימה עוד ארוכה. הוסיפו על כך את הליך הגירושין הטומן בחובו הוצאות רבות: חלוקת הרכוש ביניכם, המעבר למחייה בשני בתים בעיר שמצוקת הנדל"ן בה רק גדלה, תשלום המזונות הדוחק; ואתם נשארים ללא מרווח נשימה.

    מחיר ייצוגו של עורך דין גירושין בתל אביב הוא נדבך נוסף בשיקולים לבחירת עורך דין, אך לא היחיד. שימו לב שמצד אחד עורך דין יקר, הוא לא בהכרח עורך דין איכותי יותר. אך מצד שני, אל לכם לוותר על שירותיו של עורך דין, אך ורק בשל מחירו. חשיבות הייצוג המשפטי היא גדולה, והעדר ייצוג משפטי, או ייצוג משפטי לקוי, הוא הימור מסוכן שעלול לעלות לכם כסף רב בהמשך.

    מחיר הייצוג משפטי בהליך גירושין שמתנהל בית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני, נע בין עשרות אלפי שקלים לבין מאות אלפי שקלים, והוא נקבע על פי מורכבות התיק, ניסיונו ומומחיותו של עורך הדין.

    מה המחיר של הסכם גירושין אצל עורך דין לגירושין בתל אביב?

    אם אתם מבקשים להקטין את ההוצאות עבור הליך הגירושין, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, מבלי לקחת הימור מסוכן, היא באמצעות הסכם גירושין, אצל עורך דין גירושין בתל אביב.

    לעומת עלות ייצוג משפטי בהליך גירושין בערכאות המשפטיות, עלות עורך דין לענייני גירושין בתל אביב, שיערוך לכם הסכם גירושין תהיה זולה בהרבה. המחיר ינוע בין סך של אלפי שקלים לסך של עשרות אלפי שקלים, בהתאם למורכבות התיק, ניסיונו ומומחיותו של עורך הדין.

    המפתח להצלחה: עורך דין מנוסה, רגיש ונחוש להושיט לכם יד ולעזור מכל הלב

    בשורה התחתונה, הדבר החשוב ביותר בבחירת עורך דין לענייני גירושין בתוך כל שפע עורכי הדין בעיר, הוא למצוא את עורך הדין המנוסה והמתאים ביותר לצרכים שלכם. עורן דין גירושין שידע להקשיב לכם, שיהיה זמין אליכם, שידע כיצד להתנהל בהליכי גירושין, במשא ומתן, בערכאות המשפטיות, וישיג לכם את התוצאות הטובות ביותר. לכם, ולילדיכם.

    *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מדריך משפטי למתגרש