ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    עורך דין לגירושין בראשון לציון

    סטטיסטיקת הגירושין בישראל לא פוסחת על ראשון לציון, וזוגת רבים בעיר בוחרים להתגרש. יחד עם ההחלטה להתגרש, מגיעה ההבנה שעליכם לפנות לעורך דין, אבל אתם מתקשים לבחור עורך דין גירושין שיתאים לצרכים שלכם.

    מה היתרון של עורך דין לענייני גירושין בראשון לציון? למה חשוב לבחור עורך דין לענייני גירושין שמשרדו סמוך למקום המגורים שלכם? ואיך עורך דין לענייני גירושין בראשון לציון, יעזור לכם להצליח בהליך הגירושין?

    עורך דין גירושין בראשון לציון

     

    תוכן עניינים

    למה לפנות לעורך דין גירושין הקרוב לאזור המגורים שלך?

    המלצות והכרות מוקדמת

    עורך דין גירושין בראשון לציון נמצא קרוב לאזור המגורים שלכם. המשמעות היא שיתכן ואתם מכירים אותו בעצמכם, ויתכן שתוכלו לקבל עליו המלצות ממכרים, חברים ובני משפחה עליהם אתם סומכים.

    קשרים עם אנשי מקצוע מהסביבה הקרובה

    עורך דין גירושין בראשון לציון, מכיר את הסביבה הקרובה והוא יכיר גם את אנשי המקצוע הרלוונטיים לתחום, הקרובים לאזור מגוריכם.

    כך למשל, עורך הדין עשוי להכיר עובדים סוציאליים שמונו על ידי בית המשפט, לבחון את זמני השהות שלכם עם הילדים. כמו כן, עורך הדין עשוי להכיר שמאים ומתווכים בראשון לציון, שיעזרו לכם להעריך את שווי הדירה שאתם מבקשים למכור וכיוצ"ב.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      חסכון בהוצאות ובזמן

      גירושין הם הליך יקר, אך ישנן הוצאות שניתן לחסוך עליהן. כך במקרה של הוצאות נסיעה לפגישה עם עורך דין שמשרדו ממוקם הרחק ממקום המגורים שלכם. קיום הפגישות במשרד מרוחק ממקום המגורים שלכם עשוי לעלות לכם כסף רב על דלק, ושעות עבודה מבוזבזות.

      בנוסף, הליך גירושין יכול להיות הליך ממושך ולקחת מספר שנים, במהלכן תדרשו להגיע למשרדו של עורך הדין לפגישות. הנסיעות למשרדו של עורך הדין לא רק עולות לכם כסף, אלא גם זמן יקר שמתבזבז בכביש, בפקקים, ובתסכול. מנגד, דחיית הפגישות החשובות עם עורך הדין עשויות להאריך את ההליך לשווא, ולבזבז לכם זמן יקר נוסף.

      עורך דין גירושין בראשון לציון שנמצא קרוב לאזור המגורים שלכם, יאפשר לכם זמינות גבוהה יותר להגיע לפגישות החשובות, ויחסוך לכם את הזמן, הכסף והתסכול הרב של הנסיעות הארוכות.

      האם יש בית משפט לענייני משפחה בראשון לציון?

      כן. בית המשפט לענייני משפחה – מחוז מרכז, ממוקם בראשון לציון ברחוב ישראל גלילי 5.

      האם יש יתרון בכך שמשרדו של עורך דין לגירושין בראשון לציון נמצא קרוב לבית המשפט?

      בהחלט. על אף ההתקדמות הטכנולוגית, והמעבר של בתי המשפט לקבל כתבי בית דין באמצעות המערכת המשפטית, הנקראת "נט המשפט", לעיתים נדרש עורך הדין למסור כתבי בית דין לבית המשפט באופן פיזי.

      כמו כן, פעמים רבות אתם נדרשים להשתמש בהחלטות מקוריות או עותקים נאמנים למקור. כך למשל לצורך ביצוע פסק דין בלשכת הוצאה לפועל, עליכם לקבל לידיכם את פסק הדין המקורי, או העתק נאמן למקור. על מנת לקבל את המקור, יש לקחת אותו ישירות ממזכירות בית המשפט, מה שעלול לקחת לכם זמן רב.

      עורך דין לענייני משפחה בראשון לציון, משרדו סמוך לבית המשפט לענייני משפחה, מה שמאפשר לו זמינות גבוהה יותר למסור ולקבל מסמכים מקוריים לבית המשפט, במקום להתעכב, או להסתמך על שליחים בין עירוניים, שיעלו לכם כסף רב.

      לצורך ביצוע פסק דין בלשכת הוצאה לפועל, עליכם לקבל לידיכם את פסק הדין המקורי

      מה חשוב לשאול עורך דין לענייני גירושין בפגישת הייעוץ?

      חשוב לשאול את השאלות שיתנו לכם את כל המידע על עורך הדין ועל ניהול ההליך המשפטי.

      שאלו מה הזמינות של עורך הדין. עורך דין לענייני משפחה שמשרדו קרוב אליכם הוא דבר נפלא, אך אין לכך משמעות, אם בסופו של יום, עורך הדין לא יהיה זמין אליכם בשעת הצורך.

      בנוסף בררו כיצד עורך הדין נוהג לטפל בהליכי גירושין, האם הוא נוטה להגיע להסכמי גירושין, האם הוא מנהל הליכי משא ומתן וכו'.

      כמו כן, שאלו מה העלויות של ההליך, מה הן כוללות, ואילו עלויות נוספות כרוכות בהליך הגירושין, שאינן כלולות בהסכם שכר הטרחה.

      בחרו בעורך דין גירושין בראשון לציון לנוחות מרבית וסיכויי הצלחה גבוהים יותר

      בשורה התחתונה, בחירת עורך דין לענייני גירושין זה קודם כל עניין של נוחות. עורך דין לענייני גירושין בראשון לציון יהיה נגיש אליכם, יחסוך לכם כסף וזמן על נסיעות ארוכות לפגישות, ויחסוך לכם שליחויות בין עירוניות לבית המשפט.

      בנוסף בחירת עורך דין לענייני גירושין זה עניין של הצלחה. לעורך דין לענייני גירושין בראשון לציון יהיו הקשרים הנדרשים בסביבת המגורים שלכם, שיעזרו לכם לצלוח באופן טוב יותר את הליך הגירושין.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש