ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    7 דברים שנכון לצפות מעורך הדין שמטפל בגירושין שלך

    גירושין יכולים להביא אדם למשבר אישי קשה מאוד, ועורך דין נכון הוא עורך דין שילווה אתכם את כל הדרך עד הסוף ויעזור לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר עבורכם, תוך שהוא ממקסם את הנתונים וגורם לכם להוציא את התוצאות הטובות ביותר עבורכם בתיק.

    ובכל זאת, מה נכון לצפות מעורך דין גירושין מומלץ המטפל בתיק הגירושין שלכם?

    תוכן עניינים

    #1 מקצועיות

    חשוב מאוד שעורך הדין שמטפל בתיק שלכם יהיה מקצועי מאוד, בקיא בהלכות ובפסיקות, ידע לדבר בבית המשפט (לא כל מי שצועק הוא עו"ד טוב), וידע לתת מענה מדויק ופתרונות יצירתיים לצורכי התיק שלכם, שידע לבנות אסטרטגיה טובה ויתן לכם ייעוץ הולם בכל שלב.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      #2 זמינות

      תיקי משפחה הם התיקים הרגישים ביותר, מדובר בדיני נפשות ולכן מצופה מעורך הדין שלכם שיהיה זמין עבורכם בזמן שאתם זקוקים לו, חשוב מאוד כאמור בתיקים כאלה לסייע לכם כלקוחות ברמת תגובה לצד השני על מנת לבנות אסטרטגיה נכונה בתיק, ובפתרונות לשאלות ומצבים שאתם לא יודעים כיצד להתמודד מולם.

      #3 כימיה ויחסי אנוש

      מצופה מעורך הדין שלכם שיהיה רגיש אליכם, יבין את מצבכם ויהיה בעל יחסי אנוש ולא יתן לכם הרגשה לא טובה, או תחושה שהוא לא מבין אתכם, מדובר בנושאים הרגישים ביותר בחייכם, ואתם צריכים וזקוקים להכלה מסוימת גם מצד עורך דינכם.

      #4 שיגיד את האמת

      עורכי דין צריכים לומר ללקוחות את האמת, לא להבטיח הבטחות, ההבטחה היחידה שמצופה מעורך דין לגירושין לתת לכם היא כי הוא יתן מאה אחוז מעצמו בתיק, ויהיה שם עבורכם, ובמקביל לשקף לכם את המציאות ואת האמת, שתדעו לקראת מה אתם נכנסים ולא תופתעו בהמשך, גם אם לא תאהבו את מה שאתם רוצים לשמוע.

      #5 שיסתכל על טובתך ולא על טובת הכיס

      עורך דין טוב הוא עורך דין שיפעל לטובת לקוח שלו ויקח החלטות שיובילו אותו להצלחה בתיק, מצופה ממנו שיעשה הכל על מנת להוציא את המקסימום מהתיק לטובתך וככל וניתן להימנע מגרירת הליכים משפטיים לעשות זאת עבורך.

      #6 עורך הדין שלכם הוא המייצג

      הציפייה היא שכאשר התייעצתם עם עורך דין מסוים ובניתם איתו יחסי אמון וכימיה, היא כי הוא זה שייצג אתכם, לעיתים מגיעים עורכי דין אחרים לייצג מטעם המשרד ואף אחרים הם אלה שכותבים את כתבי הטענות, בררו מראש מי עורך הדין המייצג ותאמו ציפיות בנוגע לייצוג שלכם והאדם שיעשה זאת.

      #7 שקיפות ואמון

      מצופה מעורך הדין שיפעל מולכם בשקיפות ואמון, שישתף אתכם בהחלטות שניתנו בתיקים שלכם, ובכתבי הטענות שהוא ערך ותוכלו להתעדכן אודות מצב התיק ולא תישארו בחוסר וודאות שגורם למשברי אמון בין צדדים.

      #8 שיתוף פעולה

      כדי להכיר אתכם מצופה מעורך הדין לקבל מכם את כלל הנתונים העובדתיים והמסמכים המתאימים, ככל שעורך הדין יקבל יותר מידע כך השירות שיתן לכם יהיה טוב יותר, מצופה מעורך הדין לשתף אתכם פעולה ולכוון אתכם למטרות ראויות, כמו כן, מצופה מעורך הדין שינחה אתכם בכל שלב ושלב, יראה לכם את כתבי הטענות, ויתן לכם עדכונים שוטפים.

      לסיכום, בחירת עורך דין שילווה אתכם בהליך גירושין היא לא ענין של מה בכך, מצופה מעורך הדין לפעול מולכם בשקיפות מלאה, תוך מקצועיות מירבית ובקיאות בסדרי הדין הפסיקות וההלכות, ולמקסם את מצבכם ולהציג לכם את התמונה המלאה אודות התיק ואת המשך האירועים שיקרו בו.

      ראוי וחשוב לקחת עורך דין שתרגישו איתו טוב, מצופה שהדינמיקה בין הצדדים תהיה טובה, שיהיו בניכם יחסי אמון ואתם כלקוחות תרגישו במקום הבטוח ביותר להיות בו.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש