ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    7 דברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים עורך דין לגירושין

    גירושין היא טלטלה עצומה ואדירה אותה עובר אדם בחייו, מדובר בדיני נפשות ובנושאים העמוקים והיקרים ביותר בחיינו. על הכף מונחים הדברים המהותיים ביותר, ילדים, ממון נכסים ורכוש, משמורת ופירוד מבן הזוג איתו בחרת להקים את חייך המשותפים.

    7 דברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים עורך דין לגירושין

    תוכן עניינים

    אז כיצד בוחרים בתבונה עורך דין גירושין?

    #1 עורך דין גירושין

    כשאתם הולכים למסעדה שמתמחה בפיצות בוודאי שלא תאכלו בה המבורגר, ולכן, ראוי לבחור עורך דין לענייני משפחה ולא בעו"ד שמתמחה בהכל, עו"ד שחיי ביום יום את הפסיקות והלכות ובתי המשפט ומנהל תיקים משפטיים ובקיא בדיני המשפחה והגירושין.

    #2 כימיה

    כימיה מול עורך הדין שאתם הולכים להיות החברים הכי טובים שלו ולספר לו הכל, היא הדבר החשוב ביותר. הרגשה שבה יש לכם מסגרת תמיכה, שבה מבינים אתכם והדברים עוברים כראוי ללא אינטריגות היא מאוד חשובה לניהול הליכי גירושין.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לכן ראוי, כי במהלך פגישת הייעוץ תבחנו את הכימיה בניכם כבר מהרגע הראשון ותחליטו האם לדעתכם תוכלו להיות שלובים יד ביד עם אותו עורך הדין. פעמים רבות לקוחות מרגישים חוסר כימיה מול עורך הדין המייצג, הדבר עלול לגרום למשבר אמון בין הלקוח לעורך הדין, ולכן כימיה ואמון היא דבר חשוב מאוד ביחסים שבין עורך הדין ללקוח.

      #3 מקצועיות

      קודם לבחירת עורך הדין, ראוי שתעשו ותבחנו תוצאות של אותו עורך הדין, וייצוג שלו בתיקים קודמים ודומים בעניינכם, בדקו האם הגעתם אל אותו עורך דין מהמלצה מאדם מוכר ולא וממליצים פיקטיביים ומה הביקורות לגביו.

      האם הלקוחות שלו מרוצים? האם הוא הביא תוצאות טובות? וכמה תיקים כאלה ניהל בחייו? האם יש לו ידע נרחב? האם הרגשתם כי אתם בידיים טובות?

      יחד עם כימיה, מאוד חשוב כי עורך הדין יבין עניין, יהיה בקיא בסדרי הדין ובפסיקות, וינשום את תחום דיני המשפחה ויוכל להוביל אתכם נכונה מבחינה אסטרטגית בתיק.

      #4 לא לחפש מלחמות

      בחרו עורך דין שיחשוב מבחינה פרקטית כיצד ניתן להוציא אתכם מהתיק שלכם בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר ולא בצורה שתניב יותר כספים לכיסו.

      פעמים רבות ניתן לסיים הליכים ללא מלחמות מיותרות וניהול הליכי סרק, בחרו עו"ד ממוקד מטרה, פרקטי שיעריך את הזמן והכסף שלכם וידע שלקוח מרוצה יביא עוד עשרה לקוחות נוספים.

      בחרו עורך דין שיחשוב מבחינה פרקטית כיצד ניתן להוציא אתכם מהתיק שלכם בצורה הטובה ביותר

      #5 זמינות

      בתיקי גירושין זמינות היא דבר חשוב מאוד, הצדדים להוטים, יש מריבות ומלחמות וכל אחד מנסה למשוך אסטרטגית לכיוונו, ולכן ראוי שעוה"ד אותו שכרתם יהיה זמין עבורכם לכל שאלה כדי שלא תרגישו נטושים.

      #6 שכר טרחה

      חפשו עו"ד שמתאים למגבלות הכלכליות שלכם, והעלות תשתלם לכם לניהול התיק ולא תישארו חסרי כל. מדובר בשוק חופשי, כל עו"ד יגבה לכם סכום אחר, ולא כל עו"ד בעל משרד ענקי מסמל כי תקבלו שירות טוב יותר.

      בקרו לפחות שלושה עורכי דין לפני קבלת החלטה בדבר ייצוג: כמו כל עסקה שמבצעים בחיים, מומלץ לגשת לשלושה עורכי דין, לבחור בניהם לפי רמת המקצועיות ממנה התרשמתם, מבחינת הצרכים שלכם, והכימיה בניכם, וכן, גם גובה שכר הטרחה – לאחר שהגעתם לשלושה עורכי דין, בחרו את זה שהכי התאים לכם מבחינת קריטריונים, תתאמו ציפיות ותבינו האם אתם נמצאים באותו הראש, וקבלו ידע משפטי נרחב אודות מצבכם.

      לסיכום, בחירת עו"ד נכון וראוי בדיני משפחה וגירושין היא חשובה מאוד. עורך דין כזה דן בעניינכם על הנושאים הכוללים והחשובים בחייכם. מחישוב קל תבינו כי אתם נלחמים על חייכם – חד משמעית, לעיתים מדובר במיליונים של שקלים עליהם אתם נלחמים (מחישוב כולל של מזונות עתיידים, רכוש וכיו"ב).

      כמו כן, קשרים שבין הורים לילדים הם קשרים החשובים ביותר לאדם וכיצד תנהגו מכאן והלאה – יוכרע ויתגבש באמצעות עורך הדין שימקסם את הנושא בעניינכם ויוביל אתכם למקום הנכון והטוב ביותר עבורכם.

      בחרו נכון.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש