ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    7 עצות ששוות זהב: ככה תבחרו עורך דין לגירושין

    גירושין הם הליך קשה, אך הכרחי. על מנת לצלוח את פרק הגירושין בחייכם, במינימום נזקים לכם ולמשפחתכם, כדאי לקחת נשימה עמוקה, לבחור באופן נכון עורך דין לענייני גירושין, ולנהל את ההליך בחוכמה.

    למה חשוב לא להתעכב עם הגירושין? מדוע לא כדאי לייצג את עצמכם בהליך גירושין? למה חשוב להיזהר מעצות של חברים? ואיך כדאי לבחור עורך דין גירושין שייצג אתכם באופן ראוי? לפניכם שבע עצות גירושין ששוות זהב.

    תוכן עניינים

    אל תתמהמהו עם הגירושין

    אחד הדברים החשובים בגירושין הוא לא להתעכב עם ההחלטה מעבר לנדרש. הליך הגירושין מתחיל במרוץ סמכויות, ובן הזוג הראשון שפותח בהליך, הוא זה שמקבל את היתרון לבחור בערכאה המשפטית בה יתנהל ההליך, לכך השפעה רבה על כל אופן התנהלות הליך הגירושין.

    בנוסף כשאתם מתעכבים עם הגירושין, בן הזוג יכול לנצל את העיכוב על מנת להבריח כספים, לחסום לכם גישה בחשבונות בנק משותפים, ואף לברוח מהארץ ולמנוע מכם גט, או חלילה לקחת איתו את הילדים לחו"ל.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      כשאתם מבינים שהנישואין שלכם נגמרו, כדאי למהר לפנות לייעוץ משפטי של עורך דין לענייני משפחה, שיעזור לכם להתנהל נכון בפתח הליך הגירושין.

      התעלמו מעצות של מכרים בגירושין

      אל תתנו לחברים שלכם להפוך לעורכי הדין שלכם לענייני הגירושין. גם אם החבר התגרש בעצמו ובטוח בידע שספג, הוא לא מהווה תחליף לעורך דין לענייני גירושין. עם כל הכבוד לחברים הטובים שלכם, הם אינם בקיאים בחוק ובפסיקה, והם אינם מבינים את ההשלכות המשפטיות של כל צעד שתעשו בהליך הגירושין.

      כל הליך גירושין הוא עולם ומלואו. כל מקרה נבחן לגופו בהתאם לנסיבות, ומה שקרה בהליך הגירושין של החבר שלכם, לא מעיד על מה שיקרה בהליך הגירושין שלכם.

      אל תנהלו את הליך הגירושין לבד

      אל תוותרו על ליווי מקצועי של עורך דין. אולי אתם חושבים בטעות שזה יחסוך לכם את עלות הייצוג, אך מדובר בנטילת סיכון גבוה שעלול לעלות לכם בסופו של יום ביוקר. כך יקרה כשתמצאו את עצמכם נגררים להליך גירושין ארוך ויקר בערכאות השיפוטיות, או כשתגלו שאיבדתם זכויות יקרות המגיעות לכם מהגירושין.

      פנו לעורך דין לענייני גירושין

      לא כל עורך דין יכול לנהל תיק גירושין. ודאו כי עורך הדין אליו אתם פונים, בקיא בענייני גירושין. יש למצוא עורך דין בעל ידע וניסיון בתחום הגירושין, שמכיר את המטרייה החוקית, את הפסיקה המעודכנת, ואת הפרקטיקה המשפטית.

      עורך דין לענייני גירושין בעל ניסיון בניהול מו"מ עם בני הזוג, בעריכת הסכמי גירושין, באיסוף ראיות, בניהול דיונים בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני וכיוצ"ב, יוכל לדעת איך להמנע מטעויות מסוכנות, וכיצד לנהל את הליך הגירושין באופן שיטיב איתכם.

      התגרשו בהסכמה

      גירושין בהסכמה הם עצת הזהב שתציל לכם את הגירושין. חפשו עורך דין שלא ילבה את הסכסוך ביניכם, אלא יוכל להפחית את רמת הסכסוך, שיוכל לעזור לכם להצליח להתגמש, שידע כיצד לגרום לצד השני להתפשר, ושיהיה בעל יכולת למצוא פתרונות יצירתיים.

      עורך דין שיודע לנהל משא ומתן בדרכי שלום, יהפוך את הגירושין שלכם לקלים, זולים, ונינוחים ביותר. גירושין בהסכמה יועילו לא רק לשקט הנפשי שלכם, אלא גם לשיתוף פעולה לטווח ארוך עם הגרוש, ובסופו של דבר, גם לטובת הילדים שלכם.

      אל תחפשו את עורך הדין לענייני גירושין הזול ביותר

      עורך דין בעל ניסיון וידע בתחום הגירושין לא יהיה הזול ביותר, אך יהיה שווה את המחיר שתשלמו. ההפסד הכספי שיגרם לכם מטעויות שנעשו במהלך הליך גירושין שינוהל באופן לא אחראי, יכול להיות עצום. מוטב להשקיע כסף על עורך דין בעל ותק וניסיון בתחום, מאשר למצוא את עצמכם נאלצים לערער על פסק דין שלא תואם את הציפיות שלכם.

      חפשו עורך דין לענייני גירושין שיהיה קשוב לכם

      לפני שבוחרים עורך דין לענייני גירושין חשוב להרגיש שיש ביניכם כימיה, שאתם סומכים על עורך הדין ובוטחים בו. עורך דין לענייני גירושין הוא לא רק עורך דין, הוא קודם כל אוזן קשבת לצרכים שלכם.

      עורך דין לענייני גירושין יקשיב לצרכים שלכם, יתאם עמכם ציפיות, יהיה שם בשבילכם כשתצטרכו, וידע גם להסביר לכם כיצד נכון לנהל את הליך הגירושין, בהתאם לצרכים שלכם.

      עורך דין לענייני גירושין איתך לאורך כל הדרך

      בשורה התחתונה, חשוב לבחור בעורך דין לענייני גירושין שינהל באופן ראוי את הליך הגירושין שלך. עורך דין לענייני גירושין, יהיה בעל ניסיון וידע בתחום, יהיה קשוב לצרכים שלך, ויתן לך הרגשה של ביטחון. עורך דין לענייני גירושין יהיה איתך, לאורך כל הדרך.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש