ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    7 דברים שאל תצפה שעורך הדין לגירושין שלך יעשה עבורך

    הגיע הרגע שבו החלטתם להתגרש, הלכתם וחיפשתם עורך דין טוב שידאג ליצוג הולם עבורכם ויגן על זכויותיכם בצורה הטובה ביותר עבורכם.

    והנה, שילמתם סכום לא מבוטל של שכר טרחה עבור שכירת שירותיו של עורך דין, והציפיות שלכם מאותו עורך דין גבוהות מאוד, במאמר זה נציין 7 דברים שאין לצפות שעורך דין גירושין יעשה עבורך.

    תוכן עניינים

    #1 מעשים שאינם עומדים בקנה אחד עם החוק

    אל תצפה שעורך הדין ינחה אותך לעשות פעולות שאינן עומדות בקנה אחד עם החוק. תפקידו של עורך הדין הוא לקחת את העובדות המצויות בפניו ולמקסם את התיק בצורה מיטבית כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר שניתן היה להשיג במסגרת הנסיבות ו/או הנתונים.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      #2 עו"ד הוא לא פסיכולוג

      לעיתים לקוח ששוכר שירותיו של עורך דין לענייני משפחה שופך את ליבו ומקווה לשמוע הבעת תמיכה כזו או אחרת. יש לזכור, עורך דין הוא שליח של בית המשפט, הכלים העומדים לרשותו הוא שימוש בפלטפורמה המשפטית, הוא לא פסיכולוג ואין לו הסמכה לכך ולכן ראוי שתתמקדו בתפקידו של עורך הדין ובהשגת מטרות התיק, ככל ואתם חשים שאתם זקוקים לליווי מקצועי אחר – אל תהססו וקחו איש מקצוע מתאים לכך.

      #3 אל תצפו שעורך הדין יפעל בניגוד לכללי האתיקה

      לשכת עורכי הדין עצמה מטילה סנקציות על עורכי הדין המפרים את כללי האתיקה המקצועית ולכן אל תצפו שאף עורך דין יסכן את רישיון עריכת הדין שלו עבורכם.

      #4 אל תצפו שעורך הדין יהיה זמין עבורכם 24/7

      כמובן שככל והמדובר במקרה בהול, זמינותו של עורך הדין חשובה, יחד עם זאת, לעורך הדין משפחה וחיים משלו, ואם מדובר בנושא הסובל דיחוי מן הראוי להמתין ולחכות לשעות פעילות המשרד ולדון על כך בזמן מתאים.

      #5 אל תצפו להבטחות

      עורך דין גירושין מומלץ הוא עורך דין שלא מבטיח הבטחות, שימו לב כי עורך דין שמבטיח לכם הבטחות מומלץ מאוד להתרחק ממנו ולא לקחת את שירותיו, ניהול הליך משפטי ותוצאותיו בעלי משתנים רבים – השופט שנקבע לתיק והאג'נדה שלו, נסיבות התיק, ייצוג הצד השני וכיו"ב, ולכן, לא ניתן לדעת מה עתידו של התיק ומה תהיה תוצאותיו הסופית.

      #6 אל תצפו שעורך הדין יעבוד בחינם

      התיק נגמר והסתיים, קיבלתם פסק דין בעניינכם, והנה לאחר שנתיים צצות בעיות חוזרות, מהרגע שהתיק נסגר – ייעוץ חוזר ו/או ייצוג נוסף עולים סכומים נוספים של כספים, עורך הדין לא שלכם לעד במסגרת שכר הטרחה ששילמתם אלא עד לסגירת התיק באמצעות הסכם ו/או פסק דין, מהעת שנסגר – עליכם לשאת בתשלום נוסף.

      #7 אל תצפה שעורך הדין יריב עם עורך דין אחר

      עורכי דין הם חברים מחוץ לבית המשפט, יש בניהם כבוד הדדי, עצם היותם מנומסים אחד לשני או חברים אחד של השני לא אומר ששניהם חברו יחד כדי לפגוע בך או לעשות לך נזקים, בתוך כותלי בית המשפט כל אחד נלחם על הלקוח שלו אולם מהעת בה יוצאים הצדדים החוצה אין להם כל עוינות אחד כלפי השני, ואין גם כל סיבה לכך.

      לסיכום, אמנם שילמתם סכום לא מבוטל לניהול הליך גירושין, יחד עם זאת, אין זה אומר שקניתם את עורך הדין, לא הכול מותר ולא הכול לגיטימי, יש להבין, כי תפקידו של עורך הדין הוא לייצג אתכם נאמנה ולשמש שלוחו של בית המשפט, לקחת את עובדות התיק שלכם ולהוציא את המיטב במסגרת התיק בכדי להביא אתכם למקום הטוב ביותר באמצעות הידע שלו, המקצועיות והמסירות לתיק שלכם.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש