ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    הסכמי הגירושין היקרים של המפורסמים

    הסכמי הגירושין היקרים של המפורסמים

    תוכן עניינים

    מהם הסכמי גירושין

    בשנים האחרונות לא מעט זוגות בוחרים להיפרד בדרכים לא ידידותיות במיוחד המלווים בכעסים ורגשות זעם. פרידות מסוג זה מותירות צלקות בקרב בני הזוג. אם יש ילדים, הדרך לגירושין עשויה להפוך לארוכה במיוחד. לפיכך, הסכמי גירושין נועדו לפתור את הבעיות ולאפשר לבני הזוג להיפרד בדרך טובה.

    כך הדברים מתנהלים אולי אצל אנשים שמנהלים קריירות פחות תובעניות, אבל לא אצל  מפורסמים הנאלצים לחלוק את מצבם הפרטי וחיטוט בחשבון הבנק מעל דפי העיתון או האינטרנט ונאלצים לחתום על הסכמי גירושין יקרים יותר מתוקף הונם הרב. כאשר רופרט מרדוק, איל התקשרות הגדול בעולם, למשל, חתם על הסכם גירושין אשר במסגרתו חויב לשלם לרעייתו אנה מרדוק, עיתונאית אוסטרלית שעבדה בעיתון דיילי טלגרף בעלותו של מרדוק, לא פחות מאחד נקודה שבעה מיליארד דולר לא פחות ולא יותר.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מה כוללים הסכמי גירושין

      זה נשמע משונה, אבל גם אנשים מפורסמים מנהלים הסכמי גירושין בדיוק כמו שאר אוכלוסיית העולם. הסכמי גירושין מתייחסים לשני תקופות: לתקופה לפני מסירת הגט ולתקופה הבאה לאחריה.

      • לפני מסירת הגט: בכל הקשור לתקופה הראשונה, הסכמי גירושין צריכים לקבוע כיצד יחולק הרכוש של בני הזוג, מהו שיעור המזונות שישולמו לאישה ולילדים ומהם כוללים הסדרי הראייה.

      • לאחר מתן הגט:בכל הקשור לתקופה לאחר מתן הגט, הסכמי גירושין צריכים לציין את שיעור המזונות, וכן השתתפות בהוצאות שונות, נושא חינוך הילדים וכן לקבוע הסדרי ראייה קבועים. בנוסף לנושאים האלו, בעת חתימה על הסכמי גירושין כדאי לכלול גם כל נושא שעשוי לעורר מחלוקות בין בני הזוג.

      כדי להבטיח שהסכם הגירושין יצא לפועל בצורה הטובה ביותר, יש לפנות לגורם מוסמך ולהפקיד את ההסכם בידי גורם משפטי מקצועי שיבחן את חוקיות המסמך ויכלול בו את כל הסעיפים המבוקשים על מנת להביא לסיום הנישואין. בצורה הזו ניתן להביא לסיום הנישואין בצורה יפה.

      אם לרוב הגברים הם אלו שנאלצים לשלם כספים רבים במסגרת הסכמי גירושין, אז במקרה של מדונה (או אסתר כפי שהיא מעדיפה להיקרא בימים האלו), הזמרת שהתגרשה מבעלה הבמאי גאי ריצ'י, נאלצה לשלם ולא מעט על מנת להביא לסיום הנישואין. למרות שהוא אינו היה מעוניין לקבל את כספה, בית המשפט חייב אותה לשלם סכום על סך 92 מיליון דולר, מה שגרם לו לתדהמה מוחלטת. במצבים כאלו ניתן לשכור את שירותיו של עורך דין לגירושין אשר בקיא בכל ההיבט המשפטי ויש ביכולתו לסייע לבני הזוג לסיים את התהליך בצורה טובה.

      מדוע לערוך הסכמי ממון

      הסכמי ממון הם הסכמים המגנים על הרכוש של שני הצדדים ולכן לא מעט זוגות חותמים עליהם לפני הנישואין על מנת שבמקרה של גירושין, הם לא יצאו מופסדים וללא רכוש.במהלך תקופת הנישואין בני זוג לא ממש מעוניינים לעסוק בסוגיות שונות המפריעות לחיי האהבה שלהם, אך הבחירה לא לערוך הסכם ממון עשויה לגבות מחיר יקר במקרה של גירושין.

      הבחירה לא לערוך הסכם ממון עשויה לגבות מחיר יקר במקרה של גירושיןאבל זה מה שבדיוק קרה לבמאי הסרטים הפופלרי סטיבן שפילברג שבין סרטיו המצליחים ניתן למנות את רשימת שינדלר ואי.טי. כאשר שפילברג פגש את השחקנית איימי איירבינג הוא היה בטוח שהם הולכים להחזיק מעמד לנצח, אך המציאות הוכיחה אחרת ולאחר ארבע שנים הם נפרדו.

      כקלף מנצח שלף שפילברג את הסכם הממון עליו חתמו השניים, אך גילה לתדהמתו כי הסכם הממון אינו נחשב בבית המשפט,כי השניים חתמו עליו על מפית ולא על נייר רגיל, מה שגרם לשפילברג לאבד לא מעט מכספו.

      לפיכך, ישנה חשיבות רבה לערוך את הסכם הממון בנוכחות עורך דין שיטפל בכל הנושא וכך יהיה ניתן לסיים את התהליך בצורה טובה.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש