ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    אישה שהגישה כנגד בעלה 15 תלונות למשטרת ישראל הפסידה את כתובתה

    בית הדין הרבני האזורי בירושלים שלל את כתובתה של אישה שהגישה כנגד בעלה 15 תלונות למשטרת ישראל.

    תוכן עניינים

    הרכב הדיינים, אב בית הדין הרב יצחק אושינסקי, הרב מאיר קאהן והרב יעקב מ' שיינהויז, קבעו כי האישה הזמינה לבעל משטרה ללא כל הצדקה, הגישה כנגדו תלונות שווא ושללו לאור כך את תביעת האישה לקבל את כתובתה על סך 52,000 ₪.

    הבעל עבר מסכת ייסורים ונאלץ להיכנס ולצאת מחדרי החקירות

    האישה הגישה לבית הדין הרבני תביעת כתובה על סך 52,000 ₪. האישה טענה כי הבעל הוא האשם הבלעדי בפירוק הנישואין, כי הוא נכנס פעמיים לכלא על עבירות פדופיליה וכי הוא בייש אותה.

    מנגד טען הבעל כי העבירות בהן הורשע הן עבירות פדופיליה בקטין זר שאינו בן משפחה, והאישה המשיכה להיות נשואה לו גם בתקופה בה ריצה את עונשו, ועל כן העבירות בגינן ריצה את עונשו אינן רלוונטיות לנסיבות הפרידה והאישה העלתה אותן רק במטרה לבייש אותו.

    בנוסף הבעל טען שהאישה אינה זכאית לקבל את כתובתה שכן היא עזבה את הבית והפסיקה לקיים עימו חיי אישות. לבסוף טען הבעל כי בכל מקרה יש לשלול את כתובת האישה שהתלוננה עליו משטרה לשווא 15 פעמים, ואף שידלה את בתם המשותפת להזמין לו משטרה.

    הבעל ציין את מסכת הייסורים שעבר כשנלקח בעקבות תלונות האישה לחקירות רבות, ונעצר על ידי המשטרה פעמים רבות, כשהאישה יודעת שעברו הפלילי נמצא בעוכריו.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      האישה הודתה כי התלוננה למשטרה 15 פעמים, ולא סיפקה הסברים לתלונות

      הרכב הדיינים קבע כי האישה מודה שהזמינה משטרה לבעלה 15 פעמים, מתוכן הצליחה לספק הסברים מדוע הזמינה משטרה, על פעמיים בלבד.

      האישה פעלה בחוסר תום לב וחוסר כנות בכך שפנתה למשטרה פעמים רבות כנגד בעלה, ללא כל סיבה מוצדקת. לעומת זאת הבעל יצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף, לא הורחק מהאישה ולא הורשע באף אחת מהפעמים שזומן לחקירה.

      לבסוף קבעו הדיינים כי האישה תפסיד את כתובתה על סך 52,000 ₪ בגין תלונות השווא שטפלה לבעלה במשטרה.

      אישה המגישה תלונת שווא במשטרה תפסיד את כתובתה

      הגשת תלונות שווא במשטרה שאין להן כל הצדקה, כנגד הבעל, הן רעה חולה שיש למגר. לבית הדין הרבני הכלים להתמודד עם הגשת תלונות שווא באמצעות שלילת כתובה של אישה. כך למדה אישה שהגישה 15 תלונות שווא במשטרה כנגד בעלה, והפסידה את כתובתה.

      לקריאת פסק הדין המלא ראו 965591-10 פלונית נ' פלוני

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש