ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    פרטי יצירת קשר:

    יגיע כפיים 2, בית פיילוט

    ת"א, מיקוד: 6777886

    טלפון: 077-9969183

    מדיניות הפרטיות

    הצהרת נגישות

    מדריך משפטי למתגרש

    איך להתייחס לחילוקי דעות אסטרטגיים עם עורך הדין שלך לענייני משפחה?

    החלטתם להתגרש, מצאתם עורך דין טוב לאחר שלקחתם המלצות לגביו, התחלתם את התהליך, והנה יש לכם חילוקי דעות בדבר אסטרטגיה בה בחר עורך הדין, אתם מרגישים אבודים ובצומת דרכים, כיצד ניתן להתייחס לכך ומה ניתן לעשות?

    תוכן עניינים

    מה ההבדל בין חשיבת לקוח לבין חשיבת עורך דין לגביי אסטרטגית התיק?

    עורך הדין הוא בעל הידע, זה שלמד את המקצוע במשך שנים רבות – עבר התמחות קשה ומבחני לשכה, צבר ניסיון רב עם השנים ומכיר את הנפשות הפעולות, את האסטרטגיות של הצד השני ורואה מספר צעדים קדימה.

    כמו כן, עורך הין חיי את בתי המשפט, נתקל לא אחת בשופטי בתי המשפט, ומודע לאופן בו הם מחליטים, מה הם מקבלים ומה לא, ומה עלול לקרות כתוצאה מכל פעולה.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      לכן, אם בחרתם עורך דין לענייני משפחה בלב שלם, רצוי וראוי שתתנו בו אמון, עורך דין הוא לא חותמת גומי וכל פעולה שלו טומנת בתוכה מחשבה רבה והשקעה, לעיתים לקוחות חושבים שהם היו יודעים לנהל את ההליך טוב יותר, אולם לא כך הדבר.

      יש לזכור כי לקוח הוא בעל רגשות מעורבים בסיטואציה וההחלטות שהוא לוקח אינם משיקולים נכונים והוא אינו מסוגל לראות את הדברים בצורה בהירה. לכן, כדאי להקשיב לאסטרטגיה אותה בונה עורך הדין לאחר ששקל וישב וחשב על הדברים במטרה להביא אתכם לתוצאה הטובה ביותר.

      מה עושים כאשר יש חילוקי דעות אסטרטגיים בניהול תיק לענייני משפחה?

      כאשר החשש ממלא את ליבכם ואינכם בטוחים שהפעולות שעורך הדין עושה נכונות, והחלטות התיק אכן לא טובות, מומלץ לקיים עם עורך הדין פגישת תיאום ציפיות במסגרתה תנסו להבין מה הרציונל העומד מאחורי האסטרטגיה אותה בחר עורך הדין לבצע בעניינכם.

      שבו יחד עם עורך הדין ותשאלו את כלל השאלות שיש לכם, תבקשו לראות את התיק ואת המסמכים ולהבין מה עומד מאחuרי החלטותיו, אל תהססו לשאול דבר, מדובר בחיים שלכם על הפרק.

      רוב הסיכויים שלאחר שתקשיבו לעורך הדין, ותקבלו את הסבריו והוא יבהיר לכם את הדברים כמו שצריך החשש שלכם יוסר, ותוכלו להמשיך באותה הדרך בביטחון ובאמון מלא במי שבחרתם שייצג אתכם.

      מה עושים אם למרות שתיאמתם ציפיות בתיק אתם עדיין לא רגועים ויש חילוקי דעות?

      קחו את מסמכי התיק, וגשו לקבל חוות דעת נוספת אודות התנהלות התיק מעורך דין לגירושין אחר הבקיא בענייני משפחה – שלמו על פגישת ייעוץ בלבד וקבלו דעה נוספת שתרגיע את ליבכם או תיתן לכם רעיונות חדשים לניהול התיק והמשכו.

      שימו לב, כי ישנם עורכי דין שיעבירו ביקורת שהיא נטו במטרה לגייס אתכם אליהם כלקוחות – הבהירו מראש כי מדובר בפגישת ייעוץ בלבד וכי אינכם מתכוונים להחליף את עורך הדין שלכם אלא לקבל חוות דעת נוספת בלבד.

      האם ניתן להמשיך עם אותו עורך דין כאשר פורץ משבר אמון?

      ככל ופרץ בניכם משבר אמון, ראוי לשקף זאת לעורך הדין. עורך הדין משקיע שעות על גבי שעות על התיק שלכם, ככל ואינכם מעוניינים בו יותר זאת זכותם אך כאמור פרידה משירותיו תיעשה בכפוף לשכר הטרחה עליו הינכם חתומים, הפעולות שנעשו בתיק ומשתנים נוספים.

      לסיכום, ראוי ותעשו אילו תתאמו ציפיות כבר במסגרת פגישת הייעוץ מול עורך הדין, תבינו האם אתם באותה הדעה, או לפחות האם הייעוץ שלו והדרך שלו נראית לכם.

      כבר במהלך פגישת הייעוץ בקשו והבהירו מהם הדברים החשובים לכם ונסו להבין האם הם אפשריים בהתאם לדרישותיכם או קרוב לכך, ומהי שיטת העבודה של עורך הדין והאם היא עומדת בקנה אחד מול רצונכם.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש