ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    עו"ד דיני משפחה באשדוד

    עו"ד דיני משפחה באשדוד

    תוכן עניינים

    ענייני גירושין ונישואין של יהודים בישראל

    ישראל היא מדינה מיוחדת בהרבה מאוד בחינות, ויש בה הרבה מאוד תחומים בהם היא איננה ככל המדינות. אחד התחומים האלה הוא תחום דיני המשפחה.

    דיני משפחה בישראל הם מורכבים ויש בהם לא מעט מצוקה הנגרמת מן האופן בו הם בנויים. חוק שיפוט בתי דין רבניים, תשכ"ג – 1953 קובע כי ענייני נישואין וגירושין של יהודים בישראל יידונו על פי ההלכה ובסמכותו הייחודית של בית הדין הרבני. משמעות הדבר כי הערכאה היחידה המוסמכת להכיר בתוקפם של נישואין של יהודים בישראל (מהותית) הם בתי הדין הרבניים והם גם היחידים אשר יכולים להורות על פקיעת נישואין.

    ראשית, חשוב להבין כי גם אלמלא ההוראה הקובעת כי ענייני הנישואין והגירושין יידונו על פי ההלכה, בית הדין הרבני מחיל בעיקר את ההלכה.

    זאת ההסמכה של הרבנים שמונו להיות בו דיינים. בזה הם מאמינים וזה מה שהם מכירים. משמעות הדבר כי התוצאה של הליך בבית הדין הרבני לא תהיה זהה לתוצאת ההליך בבית משפט אזרחי רגיל – בית המשפט לענייני משפחה, שהוא המוסמך לדון בעניינים אלה, פוסק על פי עקרונות משפט חילונים-אזרחיים של מדינת ישראל ושופטיו הם עורכי דין בוגרי אוניברסיטה, שנחשפו לתחום שונה למדי של לימודים.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      בחרו היטב את עורך הדין שייצג אתכם

      מכל האמור לעיל עולה כי אינכם יכולים להפקיד את המשימה של הייצוג שלכם בפני כל אחת מהערכאות, אלא בידי אדם שראוי ומוסמך לכך – לא רק מן הבחינה הפורמאלית, אלא גם מבחינת ההשכלה שלו והמיומנויות שהוא יכול להעמיד לרשותכם.

      כך למשל, ישנם עורך דין לענייני משפחה, שמציעים שירותים כמגשרים ויכולים לסייע לכם – ככל שהדבר מתאים – להגיע לכדי הסכם גירושין שיעגן את הסכמותיכם בכל העניינים הדרושים ובכך ייתר את הצורך בהתדיינות משפטית ארוכה;

      עו"ד דיני משפחה בעל ניסיון רב יידע לייעץ לכם כיצד ומתי יש להגיש את התביעה, לפי העניין; עו"ד דיני משפחה שעבר הסמכות והכשרות בתחום הייצוג בפני בתי הדין הרבניים יוכל להציע לכם יתרון בכך שהוא מכיר את ההליכים בבית הדין הרבני טוב יותר (בבתי הדין הרבניים יש "טוענים רבניים" אשר הם מקבילים של עורכי הדין שהוסמכו וגדלו במערכת הדתית. עו"ד דיני משפחה מוסמך לטעון גם בבית הדין הרבני; עו"ד דיני משפחה שהוא גם טוען רבני יוכל להציע לכם שירות מקיף יותר בהקשר זה).

      בבתי הדין הרבניים יש "טוענים רבניים" אשר הם מקבילים של עורכי הדין שהוסמכו וגדלו במערכת הדתית

      מציאת עו"ד דיני משפחה באזור שלכם

      להבדיל מהרבה מאוד תחומי משפט, כמו המשפט המסחרי, אשר עורכי הדין העוסקים בתחומי המשפט האלה מתרכזים בעיקר באזורי העסקים העיקריים של ישראל (ירושלים, ת"א, ר"ג וכו'), עו"ד דיני משפחה אינם מרוכזים אך ורק באזורים אלה, ויש עו"ד דיני משפחה שאפשר למצוא גם במקומות רבים אחרים בארץ, כולל באזור אשדוד וערים רבות אחרות.

      אם אתם גרים באשדוד ואתם מחפשים עו"ד דיני משפחה סביר כי תוכלו למצוא מגוון רחב מספיק לבחור מתוכו, מבלי שתצטרכו לנסוע רחוק כדי להיפגש עמו. היתרון של עו"ד דיני משפחה הנמצא קרוב אליכם ברור ואין צורך להכביר מלים אודותיו.

      תאמו עם עורך הדין שמצאתם פגישה אישית במשרדו, בה יוכל לומר לכם כיצד לדעתו יש לפעול, להציע את שירותיו ולתת לכם ייעוץ ראשוני. בדרך כלל פגישות אלה אינן בתשלום ועורכי הדין שמחים לארח אתכם ולהקשיב לכם כדי לסייע לכם.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש