ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    הכשרה של עו"ד דיני משפחה

    הכשרה של עו"ד דיני משפחה

    הכשרתם העיקרית של עורכי דין בישראל, היא בתקופת ההתמחות. המבקש להשתלב בתחום הגירושין, יפנה להתמחות במשרדי בוטיק העוסקים בדיני משפחה או במשרדי כלבו, אשר עוסקים במגוון נושאים, לרבות דיני משפחה.

    בתום תקופת ההתמחות ולאחר קבלת הרישיון, משתלב עורך הדין כשכיר במשרד של דיני משפחה ומתחיל לעבוד כעורך דין פעיל.

    לאחר מספר שנות וותק, בוחרים עורכי דין רבים להקים משרד עצמאי. לצורך כך, מתקשרים הם לעיתים קרובות, בשותפות מקצועית עם עורכי דין אחרים.

    עו"ד דיני משפחה מעניק, בדרך כלל, ייעוץ משפטי בכל נושא בדיני משפחה, למשל, הסכמי ממון, אימוץ ויעוץ גירושין, אך אינו עוסק בתחומים אחרים.

    ההתמקדות בענף המשפטי המסוים, מאפשרת לעורך הדין להתמקצע ולהעניק ייעוץ משפטי איכותי.

    תוכן עניינים

    הכשרתו המרכזית של עו"ד דיני משפחה

    עורכי דין בישראל, מקבלים את הכשרתם העיקרית בתקופת ההתמחות, אולם בזאת לא תמה למידתם. עריכת דין הוא מקצוע דינאמי ומשתנה ועל כן, חייבים עורכי הדין, בכל תחום, להכיר את השינויים בחוק ובפסיקה, על מנת לתת ייעוץ משפטי נכון.

    הדבר נכון גם לגבי עורך דין לענייני משפחה, המתעדכן בהלכות בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים. שינויים בחקיקה, יכולים להיות בעלי משמעות גדולה מאוד בניהול תיקי גירושין ולכן, דואג עו"ד דיני משפחה להיות מעודכן בכל שינוי, קטן, כגדול.

    לרשותו של עורך הדין, מאגרי מידע משפטיים, ספרי חוק, ספרות מקצועית ועוד. אלו מרחיבים את ידיעותיו של עו"ד דיני משפחה ומסייעים לו לבצע את עבודתו, בצורה הטובה ביותר.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      השתלמויות מקצועיות

      לשכת עורכי הדין מציעה ימי עיון והשתלמויות מקצועיות לעורכי דין, על פי תחומים. עו"ד דיני משפחה, המעוניין להרחיב ולהעמיק את ידיעותיו, משתתף בהשתלמויות בדיני משפחה ולעיתים אף בתחומים אחרים, המשיקים לתחום העיסוק המרכזי שלו.

      יש להדגיש כי אין חובה להשתתף בהשתלמויות מקצועיות ועל כן, נתון הדבר להחלטתו האישית של כל עו"ד.

      רבים מעורכי הדין בוחרים להירשם להשתלמויות, במיוחד כאשר אלו עוסקות בשינויים מהותיים בחוק או בפסיקה.

      עו"ד דיני משפחה, המעוניין להרחיב ולהעמיק את ידיעותיו, משתתף בהשתלמויות בדיני משפחהבמה מטפל עו"ד דיני משפחה?

      חלק ניכר מעבודתם של משרדי עורכי דין למשפחה, מוקדש לטיפול בתיקי גירושין. במסגרת הטיפול, בונה עו"ד דיני משפחה את האסטרטגיה המשפטית ופותח בהליכים, בערכאה המתאימה.

      עו"ד דיני משפחה התמחה בדיני משפחה ועל כן, בנוסף לענייני גירושין, מטפל הוא גם בעניינים משפטיים אחרים בתחום זה. דיני המשפחה הוא ענף רחב למדי וכולל מגוון נושאים, לרבות:

      1. אימוץ ואפוטרופסות  : עניינים אלו מצויים בסמכותם של בתי המשפט לענייני משפחה ועורכי דין העוסקים בדיני משפחה, מטפלים בכל הנוגע לפרוצדורות באימוץ ובאפוטרופסות.

      2. הסכמי ממון : עו"ד דיני משפחה מנסח עבור בני זוג, הסכמי ממון, אשר מטרתם, למנוע מחלוקת בענייני רכוש, במקרה של פרידה.

      3. צוואות וירושות : עריכת צוואה, הגשת בקשה לצו קיום צוואה או לצו ירושה, הם שירותים משפטיים אשר ניתן לקבל אצל עו"ד דיני משפחה.

      עו"ד דיני משפחה מקבל את הכשרתו המרכזית בתקופת ההתמחות. אולם במקצוע עריכת הדין הלמידה היא מתמדת ויש צורך להתעדכן בכל שינוי בחוק או בפסיקה. לשם כך עומדים לרשותו של עו"ד דיני משפחה אמצעים שונים כמו מאגרי מידע משפטיים והשתלמויות מקצועיות.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש