ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    מתי כבר אין מקום להתלבט – וחובה להתגרש!

    מתי כבר אין מקום להתלבט – וחובה להתגרש!

    לפעמים הסיבה לגירושין אינה מעשה חמור של בן/בת הזוג אלא זה פשוט נגמר. הזמן עושה את שלו, והרגשות בין בני הזוג נמוגו. אין טעם למשוך קשר חסר כל רגש.

    סיבה אחרת יכולה להיות – חוסר התאמה מהותי ומובנה בין הצדדים. לעתים חוסר ההתאמה מתגלה לאחר זמן מה, ולעתים הוא כבר התגלה מיד אחרי החתונה ורק בגלל אי הנעימות מהסביבה והחשש מפני 'מה יגידו' הנישואין נמשכו ונגררו.

    כשבן/בת הזוג בגד/ה בך צריך לשקול ברצינות להתגרש

    אחת הסיבות הנפוצות לגירושין היא בגידה של בן/בת הזוג. הכאב של הנבגד/ת הוא עצום, הפגיעה באמון של הנבגד/ת היא לפעמים בלתי ניתנת לאיחוי.

    המקרה החמור של בגידה הוא ניהול רומן קבע ומתמשך עם מאהב/ת. במקרה כזה גירושין הם דבר מתבקש בהחלט.

    המקרה ה'פחות חמור' הוא מה שמכונה בסלנג 'מעידה חד פעמית'. "הוא בסך הכל שתה בירה עם חברים, היה שתוי מאד, ואז 'התפלק' לו עם מישהי…"

    גם במקרה של 'מעידה חד פעמית' אין להקל ראש בכלל. יתכן שאפשר לנסות את האופציה של ייעוץ זוגי אבל מניסיוני, לא אחת נבגדים שוקלים ברצינות את האופציה של גירושין.

    במקרה של אלימות פיזית או נפשית אין מה להתלבט!

    לצערנו אנחנו שומעים על מקרים רבים של אלימות במשפחה. אלימות לא חייבת להתבטא בהכאה פיזית, אלא יכולה לבוא לידי ביטוי באלימות נפשית. יחס משפיל ופוגעני כלפי בן/בת הזוג עלול להשפיע חמורות על הנפש וההשלכות לטווח הארוך עשויות להיות מסוכנות בהרבה מהכאה פיזית.

    ככלל, אדם אלים לא משתנה. אדם שמסוגל להרים יד על בן/בת הזוג שלו/ה או להשפיל ולפגוע בו/ה, לא יהפוך את עורו בעקבות שיחה עם יועץ זוגי.

    עם כל הצער שבדבר ולמרות הפחד מלהתגרש, במקרה של אלימות פיזית או נפשית אין מנוס מלשקול ברצינות רבה גירושין. כמה שהדבר כואב לפעמים צריך לעשות ניתוח.

    למרות הפחד מלהתגרש, במקרה של אלימות פיזית או נפשית אין מנוס מלשקול ברצינות רבה גירושיןגם כאשר יש ילדים לבני הזוג, אין זה מהווה סיבה לוותר על גירושין. מומחים אומרים שהורים מסוכסכים שמתווכחים ורבים הרבה לעיני הילדים, מזיקים לנפש הילד הרבה יותר מאשר הורים גרושים שחיים כל אחד בנפרד. קל וחומר במקרה שאחד מההורים מושפל או מוכה שבוודאי שיש לכך השלכות חמורות על נפש הילד.

    *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מדריך משפטי למתגרש