ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    עורך דין הגירושין האידיאלי – קווים לדמותו

    עורך דין הגירושין האידיאלי - קווים לדמותו

    הליכי גירושין למרבה הצער מהווים כדבר שבשגרה, כל שכן במדינת ישראל. גבר או אישה הנקלעים להליכים שכאלה, חווים אותם לא אחת כמאורע טראומטי לכל דבר.

    ואם לא די בכך שמפרקים את החבילה עם האהוב או האהובה, לתוצאות המשפטיות של הליכי הגירושין, אם בדמותו של הסכם או בפסק דין של הערכאה השיפוטית, השלכות מרחיקות לכת על עתידם של המתגרשים וקל וחומר ילדיהם המשותפים.

    לכן, לאור העובדה כאמור כי הליך גירושין אינו משחק, אלא נהפוך הוא, המדובר בדיני נפשות של ממש, יש להיוועץ בבעלי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום, קרי עורך דין לגירושין.

    תוכן עניינים

    מדוע כה חשובה ההתמחות הספציפית בגירושין

    הליך הגירושין, מהווה חלק מתחום דיני המשפחה. אולם, לא בכדי תחום הגירושין הפך לנישה נפרדת, שכן המדובר בנושא ייחודי, רגיש, אינטימי ולא אחת בעל כללי משחק משלו. לפיכך, פנייה אל עו"ד שאינו מומחה בתחום הגירושין, עלולה לעלות ביוקר, שכן מספיקה טעות אחת בכדי להפסיד ב"משחק", אלא כי במקרה שכזה, לא תמיד ישנה הזדמנות שנייה למקצה שיפורים.

    לכן, אף עו"ד המומחה בתחום דיני המשפחה, לא תמיד יוכל להתמודד בהצלחה עם אתגרי הליכי הגירושין, הדורשים ידע, ניסיון ואף כישורים אישיים כגון תכונות אופי מתאימות.

    אם כן מה מאפיין את עו"ד הגירושין האידיאלי?

    בדומה לתחומי עיסוק אחרים, אף תחום הגירושין, כאמור, דורש את התאמת המתעסק בו. הדברים אמורים בכך, כי כפי שלמשל על רופאים או פסיכולוגים לגלות אמפתיה כלפי מטופליהם, כל שכן אף עו"ד שהתמחותו היא יעוץ גירושין, העוסק בנושא כה רגיש ונפיץ.

    לפיכך, מעבר ליכולות נרכשות כגון ניסיון, והשכלה מתאימים, אשר ברי כי אין בילתן, קיימים מאפיינים נדרשים אשר מומלץ כי יהיו ברשות עו"ד הגירושין האידיאלי והמהווים תכונות אופי אישיות.

    לכן, עו"ד גירושין האידיאלי לרוב פשוט נולד כזה.

    להלן מספר מאפיינים אשר כדאי כי יהיו בחובו של עו"ד הגירושין שיטפל בעניינכם, כאשר חלקם כאמור מהווים תכונות אופי מולדות:

    אסטרטג – למרבה הצער לא אחת הליכי הגירושין מתנהלים כמלחמה לכל דבר ועניין. ובמלחמה כמו במלחמה, חשובה אסטרטגיה נכונה. עו"ד גירושין מצוין ומנוסה, ידע לצפות מהלכים אפשריים של הצד השני ו"לשחק" נכון בכדי לנצח במאבק, או מאידך ובשאיפה ימליץ לסגת ולהתפשר באמצעות הסכם גירושין. שכן, במידה וניתן להגיע למצב של שלום בין הצדדים הרי זה משובח, אולם במידה והצד השני בוחר לשלוף את חרבו, על כך כבר נאמר כי, בתחבולות תעשה לך מלחמה.

    עו"ד גירושין מצוין ומנוסה, ידע לצפות מהלכים אפשריים של הצד השני ו"לשחק" נכון בכדי לנצח במאבקחשיבה מקורית – אסטרטגיה כיכולת נדרשת של עו"ד גירושין מצוין, כאמור, לרוב טומנת בחובה יכולת לחשיבה מקורית ובלתי שבלונית. כך, מבוי שנדמה כי היה סתום בו עלולים להיתקל במקרי גירושין, מתגלה דווקא ככזה שניתן לעבור בו, אך בעזרת תושייה ומקוריות. משל, נסגרת דלת חפש את החלון.

    מקצוען ללא פשרות – כמובן שכמו בכל תחום, כדאי לבחור את בעלי המקצוע אשר מקצוענות ומצוינות הינן מנת לחמם. עו"ד גירושין מקצוען, הינו מהסוג המכונה "ראש גדול". עו"ד גירושין מקצוען, אינו נח על שמריו, לעולם, בכל הנוגע לדינמיקה בהלכות המשפטיות ודואג תמיד להיות מעודכן ולמשל להשתתף, אחת לתקופה, בהשתלמויות השונות בתחום אשר מעבירה לשכת עורכי הדין בישראל.

    יושרה – במידה והגעתם למשרדו של עו"ד גירושין המבטיח לכם "הרים וגבעות" בתוצאות ההליכים המשפטיים, הרי כי אזי צריכה להידלק אצלכם נורה אדומה. עו"ד גירושין ישר, יפרוס בפניכם את תמונת המציאות תוך שישרטט בפניכם את אפשרויותיכם וכן תרחישים אפשריים.

    לסיכום, ברשימה לעיל צוינו תכונות אשר כרשימת מכולת כדאי שיהיו בחובו של עו"ד גירושין מומלץ. אלא כי זכרו, כי בסופו של דבר המדובר בבני אדם ולכן חשובה ביותר הכימיה האישית אשר תיווצר עם עו"ד הגירושין, אשר יטפל בעניינכם וכן אופיו של כל מקרה ומקרה בהתאם.

    *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

    לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
    פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מדריך משפטי למתגרש