ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    עורך דין לגירושין שישמור על כל האינטרסים שלך!

    גירושין הם אחד הרגעים הקשים ביותר אצל כל זוג הבוחר לשים קץ לחיי הנישואין. ברגעים אלה, אני יודע כמה חשוב שיהיה לצידך עורך דין לגירושין שישמור על האינטרסים שלך, ועל מלוא הזכויות המגיעות לך.

    אני יודע שייצוג משפטי מקצועי, יסודי וחסר פשרות יכול לעשות את ההבדל בין הליך גירושין הוגן, מהיר ויעיל לבין הליך גירושין מקפח או רווי מאבקים שנמשך שנים.

    אני רוצה להיות לצדך, ללוות אותך, להיות זמין עבורך ולהיות לך למשענת ולעצה, לייעוץ ולהגנה טובה על כל  מה שבאמת חשוב לך.

    תוכן עניינים

    העקרונות המנחים אותי

    כעורך דין לגירושין בעל ניסיון רב שנים, אני רוצה לשתף אותך ב-3 עקרונות שמנחים אותי ובגישה שלי לטיפול בכל לקוח:

    1. אני מבטיח להעניק לכל לקוח ביטחון, שקט נפשי, זמינות, אוזן קשבת וליווי משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לאורך כל הדרך.
    2. אני מתחייב לייעץ ללקוחות שלי כיצד לפעול החל מהשלבים הראשונים של מסע הגירושין ברבנות. אני יודע שההצלחה טמונה לא אחת בהכוונה הראשונית ובפעולות הראשונות.
    3. אני רואה את עצמי מחויב לסייע ללקוחות שלי להחליט את ההחלטות החשובות ולבצע את המהלכים הנכונים במהלך הליך הגירושין, על מנת לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      אופי הליך הגירושין מחייב מומחיות כפולה

      ההצלחה בייצוג בהליכי גירושין מחייבת שילוב בין הפן המקצועי לפן הרגשי:

      בפן המקצועי – ייצוג בהליכי גירושין דורש מומחיות משפטית רבה מצד עורך דין לענייני משפחה. זאת בין השאר, בשל מרוץ הסמכויות שבין בתי המשפט לענייני משפחה לבין בתי הדין הרבניים. ללא ניסיון מקצועי, יכולת ניהול משא ומתן ובניית אסטרטגיה מוצלחת, לא ניתן יהיה להגיע לתוצאה משפטית טובה.

      בפן הרגשי – הצדדים להליך גירושין, הם בני זוג. ההחלטה להתגרש, אף אם נתקבלה במשותף, מעוררת תחושות קשות אצל הצדדים ועל כן, הליך הגירושין מאופיין בהתפרצויות רגשיות רבות, ויכוחים קולניים ומתח גדול. נדרש מעורך הדין לדעת כיצד להכיל, לכוון ולאזן את עוצמת הרגש כדי להוביל את הלקוחות שלו לפעול באופן שמייצר עבורם יתרון.

      אני מודע למומחיות הכפולה הנדרשת ממני וכדי שהלקוחות שלי יוכלו לקבל את המקסימום האפשרי – אני מקפיד להשתלם, ללמוד ולהתמקצע גם בפן המקצועי וגם בפן הרגשי.

      כמה עולה ייצוג משפטי בתיק גירושין?

      עלות ייצוג משפטי בתיק גירושין תלויה במספר גורמים, כשהגורם המשמעותי ביותר, תלוי בכם.

      ייצוג משפטי בתיק גירושין בהסכמה יעלה לכם, בין אלפי שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים. העלות תלויה במורכבות ההסכם, במידת ההסכמה ביניכם, ובניסיונו של עורך הדין.

      ייצוג משפטי בתיק גירושין המתנהל בערכאות השיפוטיות יעלה לכם, בין עשרות אלפי שקלים ועד מאות אלפי שקלים. העלות תלויה במורכבות ההליך, מספר התביעות שתבקשו להגיש, מידת הסכסוך ביניכם לבין בן הזוג, וניסיונו של עורך הדין.

      האם ניתן להסתפק בייצוג עצמי בהליך גירושין, ללא עורך דין?

      על פי החוק, אינכם מחויבים להיות מיוצגים על ידי עורך דין, לא בהליך גירושין בהסכמה, ואף לא בפני הערכאות השיפוטיות. בפועל, לא ניתן להסתפק בייצוג עצמי בהליך גירושין, ללא עורך דין.

      הסיכון בייצוג עצמי הוא רב. הליך גירושין הוא הליך מורכב, הנוגע לכל האספקטים בחייכם. הגירושין יכולים להשפיע על הקשר שלכם עם הילדים שלכם, ועל כל ההון שצברתם במהלך כל חייכם. הימור על הנושאים הללו, עלול לעלות לכם ביוקר.

      ייצוג עצמי אל מול הערכאות השיפוטיות, הוא מורכב ביותר. גם אם קראתם מידע כזה או אחר ברשת האינטרנט, ואף אם פתחתם את ספרי החקיקה הרלוונטיים, אינכם מכירים את ההתנהלות אל מול בית המשפט או בית הדין הרבני, אינכם מכירים את הדרישות הטכניות, סדרי הדין והפרקטיקה. כך הסיכוי שתפסידו את התיק שלכם, אל מול עורך הדין המנוסה של הצד השני, הוא גבוה ביותר.

      ייצוג עצמי בעריכת הסכם גירושין, עשוי להיות מתעתע. מכיוון שמדובר בהליך גירושין בהסכמה, רבים חושבים בטעות, שהם יכולים לייצג את עצמם. אך בפועל, ללא עורך דין לענייני גירושין שישמור על הזכויות שלכם, אתם עשויים למצוא את עצמכם מקופחים בהסכם, מבלי שאתם מודעים לכך, ומפסידים כסף רב.

      גם אם נפרדתם באופן יפה, ובן הזוג שלכם התנהל בהוגנות, לעיתים אתם עלולים לפספס נושאים חשובים שלא נכללו בהסכם הגירושין, ולאחר מכן יביאו אתכם בחזרה לפתחו של בית המשפט. חשוב לדעת, שקשה מאוד לשנות הסכם גירושין שאושר בערכאה שיפוטית וקיבל תוקף של פסק דין, ושעלות הליך לביטול הסכם גירושין, תהיה יקרה בהתאם.

      עורך דין לגירושין, והרבה מעבר

      כעורך דין לגירושין אני נדרש לפני הכל לתקשורת בין אישית ברמה הגבוהה ביותר. אני מבין היטב את סערת הרגשות בה נמצאים הלקוחות שלי. הם נוטים להתקשר המון, להילחץ, לחשוש, להתרגש, לדמוע, להתייעץ ובקיצור – לחוות תקופה מאתגרת שבה הם מרגישים שהקרקע נשמטת והם חייבים מישהו שיעמוד לצדם ויכוון אותם.

      אני מתייחס לליווי של כל לקוח בהליך גירושין כאל זכות והזדמנות. אני רואה בעבודתי שליחות. 

      על כל פנים, בהיבט המקצועי חשוב לי לשתף אתכם בתחומים המקצועיים בהם המשרד מציע שירותים ברמה הגבוהה ביותר:

      ייצוג בהליך יישוב הסכסוך

      הליך יישוב סכסוך הוא הליך חובה, במקרה של תביעת גירושין שהוגשה ללא הסכמה. עורך דין לגירושין יגיש עבורכם בקשה ליישוב סכסוך, על מנת שתוכלו לנהל את הליכי הגירושין.

      לפני שתגיעו לפגישת יישוב הסכסוך הראשונה, אליה אתם מחויבים להגיע ללא עורכי הדין, עורך הדין ידריך אתכם ויעניק לכם את כל התמיכה הדרושה לכם, שתסייע לכם להבין מה מתרחש בהליך, כך שתרגישו בטוחים להגיע לפגישה ללא עורך הדין, כנדרש בחוק.

      אם תבקשו להמשיך את הליך יישוב הסכסוך, תוכלו להגיע לפגישה הבאה מלווים בעורך הדין שלכם, שיסייע לכם לנהל משא ומתן ולנסות להגיע להסכמות, בטרם הגשת תביעות הגירושין, וכך לחסוך כסף וזמן רב על ניהול הליך גירושין בערכאות השיפוטיות.

      הגשת תביעת הגירושין

      תביעת הגירושין והתביעות הנלוות לגירושין כוללות לרוב מספר תביעות בסיסיות אותן עורך הדין יכין עבורכם: תביעה לחלוקת רכוש, תביעת משמורת וזמני שהות, תביעת מזונות ותביעה לסידור גט או להתרת נישואין.

      בנוסף, בהתאם לצורך שלכם ניתן להגיש גם תביעות נוספות, כגון: תביעה לשלום בית, תביעה למדור ספציפי, תביעה למזונות אישה, תביעת כתובה, צווי הגנה, תביעה להשבת ילדים חטופים בהתאם לאמנת האג, תביעה לאפוטרופסות בלעדית על קטין, תביעת אבהות וכו'.

      הגשת בקשות לסעדים זמניים במהלך הליכי הגירושין

      עורך דין לגירושין יטפל עבורכם בכל הבקשות השונות שתזדקקו להן, במהלך הליכי הגירושין הממושכים, שיכולים להתנהל גם מספר שנים.

      כך למשל עורך הדין לגירושין, יטפל עבורכם בבקשה למניעת דיספוזיציה ברכוש, בקשה לעיכוב יציאה מהארץ, בקשה לתשלום מזונות זמניים, בקשה לשינוי של זמני שהות, בקשה לתסקיר שירותי הרווחה וכו'.

      עריכת הסכם גירושין

      עורך דין גירושין יערוך עבורכם הסכם גירושין שימצה את כלל הזכויות שלכם, יחסוך לכם כסף רב, זמן יקר, וישמור על החשוב לכם מכל – הילדים שלכם.

      עורך הדין ינהל משא ומתן לאורך כל הליך הגירושין. כך שגם אם התחלתם את הליך הגירושין בסכסוך סוער, תדעו שיש סיכוי, בכל רגע בהליך הגירושין, להצליח להגיע להסכמות, ולסיים את ההליך ברוח טובה, למענכם, ולמען הילדים שלכם.

      ייצוג מקצועי ומחויב יכול להשפיע בצורה משמעותית על תוצאות הליך הגירושין!

      כעורך דין לגירושין אני אלווה אתכם לאורך כל הליך הגירושין. בין אם תבחרו לנהל את הליך הגירושין בהסכמה או בערכאות השיפוטיות, אני אבנה עבורכם אסטרטגיה לניהול יעיל של הליך הגירושין, על מנת למקסם ההצלחה שלכם בתיק הגירושין.

      בעיני, עורך דין גירושין מומלץ הוא רק זה אשר ידאג שלא יקפחו את הזכויות שלכם בהסכם גירושין. הוא ידאג שכל הנושאים החשובים יעלו בהסכם הגירושין, כך שלא תמצאו את עצמכם נגררים לפתחו של בית המשפט, בבקשה מורכבת לשנות את הסכם הגירושין.

      לשיטתי – עורך דין לגירושין חייב להיות קשוב לכל הצרכים שלכם, ללמוד את הנסיבות הייחודיות שלכם, ולהמליץ לכם כיצד לפעול בהתאם לנסיבות האישיות שלכם.

      עורך דין מקצועי באמת ידאג למצות את כל הזכויות המגיעות לכם בגירושין, תוך שמירה על טובת הילדים שלכם.

      הלקוחות שלנו סומכים עלינו, אנחנו גאים בך

      מניסיוני אני יכול להצביע עד כמה סיבות מרכזיות בגללן הלקוחות שלנו בוחרים בנו וסומכים עלינו:

      1. ידע, ניסיון והצלחות בניהול משא ומתן בין בני זוג בהליך גירושין: אנחנו מודעים לחשיבות הרבה של ניהול חכם של הליכי משא ומתן בין בני זוג ובוודאי כשמדובר בחלוקת רכוש בין בני הזוג.

      הליכי משא ומתן בין בני זוג בגירושין הם הליכים ייחודיים, המשקללים גורמים נוספים שאינם כלכליים גרידא, ושונים מהליכי משא ומתן אחרים, כמו משא ומתן פיננסי בין שותפים עסקיים.

      הליכי גירושין, הגם שהם מערבים הליכים כלכליים, מערבים אספקטים אחרים, הכוללים רגשות קשים בין בני הזוג, לצד האחריות הרבה בגירושין עם ילדים, ודאגה לטובתם העתידית של הילדים, לאחר הגירושין.

      2. יכולת מוכחת להוביל להסכם ראוי ומאוזן בין בני הזוג: יש לנו את הידע והניסיון הייחודיים בהכנת הסכם גירושין הוגן מקיף ומאוזן.

      3. הכרות עמוקה, אישית ומקצועית עם ערכאות השיפוטיות הייחודיות: אנחנו שולטים היטב ומכירים מקרוב את סדרי הדין בבתי המשפט לענייני משפחה, ובסדרי הדין והתנהלות בתי הדין הרבניים, שהינם בתי דין ייחודים, ושונים מבתי הדין האחרים.

      4. הכרה בחשיבות ערכי המשפחה והגנה על הילדים: הלקוחות שלנו מעריכים את היכולת שלנו להוביל להסכמות ולפתרונות יצירתיים שמנמיכים את גובה הלהבות ועוצמת הסכסוך. אנחנו נעשה הכל כדי להוביל צדדים להתגרש בהסכמה ולהבנות שבסופו של יום יאפשרו לצדדים לצלוח את הגירושין במינימום מתח ומפח נפש (להם, ולילדים שלהם!).

      שמירה והגנה על הזכויות שלכם בגירושין – הן האתגר שלנו

      אל תחפשו מלחמות, תחפשו עורך דין שיוביל לתוצאות שישמרו על הילדים שלכם!

      אל תלכו שולל אחר עצות של חברים ובני משפחה – הגם שהם חפצים בטובתכם. ניסיון החיים, הניסיון בליווי מאות מתגרשים לאורך השנים, ההכרות העמוקה עם הדין המשפטי, עם רוח הפסיקה ועמדת בית המשפט לענייני משפחה כמו גם בית הדין הרבני – הם המצפן שמנחה אותי כשאני מייעץ ללקוחות שלי. אני רוצה שהעצה שתקבלו תראה את האינטרסים שלכם בפרספקטיבה הרחבה – כדי שתבחרו נכון.

      ומעל לכל, הדרך הטובה והבטוחה ביותר לנהל הליך גירושין, היא הדרך ששוקלת את כל הנסיבות האישיות שלכם.

      אני מקווה שתהיה לי ההזדמנות להעניק לכם שירות, ליווי מקצועי או עצה טובה.

      שאלות נפוצות

      איך בוחרים בתבונה עורך דין לגירושין?

      בחירת עורך דין לענייני גירושין היא משימה מורכבת שדורשת מחשבה מעמיקה ובחינת כל המאפיינים של עורך הדין לענייני גירושין המתאים לכם ביותר, לפיכך חשוב לבחור את עורך הדין בעל המאפיינים שלהלן:

      בעל ידע וניסיון בתחום הגירושין
      בעל ניסיון בניהול גירושין בהסכמה
      בעל יכולת גישור ופישור
      בעל ניסיון בייצוג בבית הדין הרבני ובבית המשפט לענייני משפחה
      קשוב לצרכים שלכם
      זמין ופנוי אליכם

      למה הלקוחות שלנו ממליצים עלינו?

      אין הנחתום מעיד על עיסתו, ואין אנו מעידים על הצלחתנו. לכן שאלנו את הלקוחות שלנו מדוע הם בחרו דווקא בנו. משיחות שקיימנו עם לקוחות רבים, עלתה רבות תחושת המקצועיות, הביטחון והשקט הנפשי, לצד התחושה של הכימיה עם עורך הדין, ההקשבה והדאגה האישית לאורך כל הדרך, ועד להצלחה בסוף התהליך.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש