ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
ToDivorce_MainPic רוצה להתגרש
פנייה לייעוץ אישי



    עו"ד דיני משפחה בתל אביב

    עו"ד דיני משפחה בתל אביב

    תוכן עניינים

    כיצד בוחרים עו"ד דיני משפחה ובכלל?

    רובנו איננו מכירים מקצועית עורכי דין רבים. להבדיל, למשל, מאינסטלטורים, אשר רובנו מכירים לפחות אחד ויודעים להמליץ עליו ושנוכל למצוא עליו המלצות בקלות, במה שנוגע אל עורכי דין – בדרך כלל איננו מכירים עו"ד ועוד פחות עו"ד דיני משפחה.

    אילו לא די בזה, הרי שבדומה לאינסטלטור אנחנו ניזקק לשירותיו של עו"ד דיני משפחה כאשר אנחנו מוצאים את עצמנו בעת צרה, בדרך כלל. משמעות הדבר כי הזמן דוחק והדבר יקשה עליכם לבצע את הסקר המקיף שהייתם רוצים לערוך לפני שתשכרו שירותים של עו"ד דיני משפחה.

    מחד, מציאת עורך דין לענייני משפחה בירושלים היא משימה לא קלה, מאידך, תוכלו להתנחם בעובדה כי אם אתם באזור ת"א תוכלו למצוא מספר גדול של עורכי דין לבחור מתוכם.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      מה כדאי לחפש כאשר צריכים לבחור עו"ד דיני משפחה?

      דיני המשפחה בישראל הם דינים סבוכים ויוצרים לא מעט מצוקה אך בשל האופן בו נחקקו וסדרי הדין שהם מתווים. רבות נכתב, למשל, אודות מירוץ הסמכויות הידוע לשמצה, המאלץ את בני הזוג למהר ולהגיש תובענה לגירושין בפני הערכאה המתאימה להם, בין אם בית הדין הרבני ובין אם בית המשפט לענייני משפחה (עניין הגירושין עצמו מסור באופן בלעדי לבית הדין הרבני, אולם העניינים הממוניים, למשל, הקשורים בתביעה נמצאים בסמכות מקבילה של שתי הערכאות שהוזכרו). משמעות הדבר כי אתם רוצים עו"ד בעל ניסיון ומוניטין קודם כל.

      אחת הדרכים הטובות ביותר לאמוד מוניטין של עו"ד דיני משפחה היא לשאול קרובי משפחה או חברים אשר אולי מכירים עורכי דין בתחום. אם אין בנמצא קרובים כאלה, הרי שניתן לחפש ידיעות אודות עורך הדין ולחפש פסקי דין בהם ייצג עורך הדין לקוחות בתחום. באמצעות אלה תוכלו ללמוד מעט גם על הגישה של עורך הדין ולא רק על המוניטין שלו.

      שנית, בהתאם למצב בו אתם נמצאים, ישנם הרבה עו"ד דיני משפחה אשר מציעים גם שירותים כמגשרים. יתרונם של מגשרים בעבור מי שעומדים לפני הליך גירושין הוא בכך שיש בגישור פוטנציאל לחיסכון בהליכים משפטיים רבים וארוכים.

      אם אתם מאמינים כי תוכלו להגיע לכדי הסכם גירושין שבו יוכרעו כל הסוגיות הקשורות בגירושין – ממשמורת על הילדים ועד חלוקת הרכוש וכו' – הרי ששירותיו של עו"ד דיני משפחה שהוא גם מגשר מהווים שירות מעולה ויתרון גדול בעבורכם.

      סמכותו של עו"ד דיני משפחה איננה מוגבלת לבתי המשפט האזרחיים והוא יכול לטעון גם בפני בתי הדין הרבניים

      טוען רבני או עורך דין?

      עו"ד דיני משפחה צריך לעיתים להופיע בפני בתי הדין הרבניים. בבתי הדין הרבניים קיים מוסד של טוענים רבניים, אשר הם תלמידים של מוסדות דתיים מוכרים, שהוסמכו כדי לטעון בשם לקוחות בפני בית הדין הרבני בעניינים שונים. חשוב להבין כי סמכותו של עו"ד דיני משפחה איננה מוגבלת לבתי המשפט האזרחיים והוא יכול לטעון בעבורכם גם בפני בתי הדין הרבניים. סמכותו של עו"ד דיני משפחה רחבה יותר מסמכותו של טוען רבני.

      יתרונו טוען רבני (או טוענת רבנית, יש גם) הוא בכך שהוא מגיע מתוך העולם אשר בית הדין הרבני מכריע על פיו. אולם, עו"ד דיני משפחה שהוא בקיא בדיני המשפחה בישראל ובהלכות הרלוונטיות יכול בהחלט לייצג אתכם ללא קושי גם בפני הערכאות הדתיות, ככל שהדבר יידרש.

      לבסוף, חשוב לפגוש את עורך הדין ולנסות להבין עד כמה אתם מסתדרים ועד כמה הוא נראה אמין בעיניכם. לפעמים אין תחליף לאינטואיציה. פעמים רבות תוכלו להגיע לפגישת ייעוץ ראשונה אצל עורך הדין ללא תשלום ובה תוכלו להבין אם עורך הדין מתאים עבורכם אם לאו.

      *אין בתוכן דלעיל ובאתר ToDivorce בכלל משום המלצה משפטית, ייעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי. כל העושה שימוש במידע עושה זאת על דעת עצמו ובאחריותו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9969183 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מדריך משפטי למתגרש